Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Assassin's Creed Mirage

Assassin's Creed Mirage wydaje się być trochę środkiem do celu

Ubisoft podniósł kurtynę na kolejną grę Assassin's Creed i przekazał nam kilka dodatkowych informacji na jej temat.

HQ

Chociaż rozpoczęcie podglądu w ten sposób może wydawać się nieco negatywne, jest to coś, co należy powiedzieć. Assassin's Creed Showcase na Ubisoft Forward we wrześniu 2022 roku był nieco ponury. Tak, dostaliśmy mnóstwo nowych ogłoszeń i informacji na temat tego, co przyniesie przyszłość Assassin's Creed, ale jednocześnie dziesięciosekundowe zwiastuny kinowych zapowiedzi o grach, które są years nie jest czymś, co możemy się bardzo ekscytować, szczególnie w tej erze gier, w której opóźnienia są tym bardziej powszechne. Można by mnie nazwać pesymistą za myślenie o rzeczach w ten sposób, ale w rzeczywistości jest to objawienie, które wynika z faktu, że w czasie trwania długiego, wysoko wyprodukowanego serialu największą częścią rozgrywki związaną z nowymi i przyszłymi projektami było trochę materiału filmowego z gry mobilnej, Assassin's Creed Codename Jade. I to pomimo faktu, że wydawało się, że Assassin będzie prawdziwą gwiazdą serialu, ponieważ inne wyróżnione tytuły Forward (Mario + Rabbids: Sparks of Hope i Skull and Bones ) obaj mieli dedykowanych Napastników kilka tygodni temu. Ale niestety tak nie było.

Nie zrozumcie mnie źle, Mirage miał potężną wielką obecność i do tego w końcu dojdę, gdy ta tyrada się skończy. Kinowy zwiastun wygląda świetnie i daje dobre wyobrażenie o tym, co Ubisoft Bordeaux zamierza zaserwować, ale ponieważ tak zwani insiderzy i leakerzy i tak dalej wszyscy mówili, że ten tytuł ukaże się we wcześniejszych etapach 2023 roku, fakt, że Ubisoft postanowił nie pokazywać żadnej rozgrywki, a nawet dołączyć dokładną datę premiery, pozostawia mnie ciekawym, jak faktycznie postępuje rozwój tego tytułu. Na szczęście briefing prasowy, w którym uczestniczyłem na początku tego tygodnia, pozwala mi dodać trochę koloru do tego, co Mirage faktycznie zaoferuje.

HQ

Przede wszystkim, jak już było widać, Mirage będzie obracać się wokół Bashima, mistrza zabójcy, który stał się sojusznikiem, a następnie wrogiem Eivora w Assassin. Ta gra opowie historię Basima 20 lat przed wydarzeniami z sagi Wikingów i zobaczy kultową postać wyrastającą z niskiego ulicznego złodzieja w ucznia zabójcę, a następnie w mistrza zabójcy, a wszystko to pod czujnym okiem Roshana, jego mentora powołanego do życia przez aktorkę Shohreh Aghdashloo. W związku z tym możemy spodziewać się historii obejmującej wiele lat i osadzonej w pięknym mieście Bagdad, począwszy od 861 rne, czasu uważanego za złoty wiek miasta.

To jest reklama:

Jak również informowano przed pokazem, Mirage wycofuje się z szerszych gier RPG, które stały się normą dla Assassin's Creed w ostatnim czasie. Gra nie zawiera grubej części Półwyspu Arabskiego, którą możesz odkrywać według własnego uznania. Zamiast tego wszystko dzieje się w Bagdadzie (a czasami w twierdzy Alamut, siedzibie Ukrytych), a w tym przypadku Ubi Bordeaux skupiło się na stworzeniu pejzażu miejskiego, który jest bardziej wypełniony i szczegółowy, i ma więcej możliwości ukończenia kontraktów na zabójstwo. Wspomniano, że miasto ma cztery odrębne regiony, w tym przemysłowy Karkh i zielone ogrody Okrągłego Miasta.

Jeśli chodzi o historię, jest to również powrót serii do jej korzeni. Mirage będzie bardziej liniową opowieścią narracyjną, która nadal będzie miała opcje dla gracza do rozwiązywania misji i eksploracji, ale będzie również zawierała bardzo wyraźny początek i koniec. Rozgrywka będzie również podążać za nimi, ponieważ skradanie się, parkour i zabójstwa to trzy filary, na których zbudowano grę, co oznacza, że możesz spodziewać się powrotu do biznesu w sposób podobny do Altair, znajdując swój cel, strategicznie planując swoje ruchy, a następnie wykonując z wydajnością i umiejętnościami.

Ubi Bordeaux położyło nacisk na podniesienie tych trzech obszarów, starając się wprowadzić przerobiony system skradania się i wykrywania do gry, wraz z dodatkowymi narzędziami skradania się (miny i rzutki), a także szybszymi animacjami parkour, a nawet powrotem niektórych ulubionych animacji fanów, takich jak huśtawki narożne. Będą też znajome bity, w tym orzeł, który może pomóc w zwiadzie celów i tak dalej, ale nawet to zostało powtórzone, ponieważ wrogowie nie zawahają się wystrzelić ptaka z nieba i zabrać ci tę mechanikę.

Assassin's Creed Mirage
To jest reklama:

Ogólnie rzecz biorąc, Assassin brzmi jak środek do celu. Jasne, wiele z proponowanych funkcji i zmian, które nawiązują i są inspirowane dawnym Assassin's Creed, może stworzyć interesujące doświadczenie, które różni się od potwornie dużych gier RPG, które seria przygotowała ostatnio. Ale jednocześnie trudno jest zobaczyć tę grę (w sensie teoretycznym, ponieważ brakuje nam rozgrywki) jako coś innego niż symbol zastępczy, podczas gdy Ubisoft przygotowuje się do następnej ery serii z Codename Red i Codename Hexe. Mirage w akcji może odwrócić tę perspektywę do góry nogami, ale dopóki Ubisoft nie poczuje się gotowy, aby dać nam trochę rzeczywistej rozgrywki i będzie gotowy rozmawiać o okresach premiery, myślę, że pozostanę ostrożnie zainteresowany tym.

Powiązane teksty

0
Assassin's Creed MirageScore

Assassin's Creed Mirage

RECENZJA. Przez Marie Liljegren

Najnowsza odsłona serii Assassin's Creed firmy Ubisoft jest już dostępna, a wraz z powrotem do korzeni odnosi sukces, czy jest reliktem przeszłości?



Wczytywanie następnej zawartości