Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Deceive Inc.

Oszukaj inc. praktyczne wrażenia: Podstęp nigdy nie był tak słodki

Zajęliśmy się nadchodzącym projektem dla wielu graczy Sweet Bandits Studios.

HQ

To było około miesiąc temu, kiedy deweloper Sweet Bandits Studio pokazał rozgrywkę dla wieloosobowego tytułu szpiegowskiego Deceive Inc. To tutaj ta gra po raz pierwszy przyciągnęła moją uwagę, ponieważ jej zgrabna rozgrywka w stylu Spy vs. Spy wyglądała na coś, co tak naprawdę nie było rozwiązywane na rynku gier od dłuższego czasu. Przeskocz do przodu do dzisiaj, a ja miałem luksus, aby móc sprawdzić grę i doświadczyć, jak działają jej systemy dla wielu graczy.

HQ

Dla nieświadomych, Deceive Inc. to gra stricte wieloosobowa, w której szpiedzy (lub zespoły szpiegów) muszą zabezpieczyć i wydobyć z lokalizacji z celem (złota teczka). Haczyk polega na tym, że każdy szpieg, który jest w lobby, dąży do tego samego celu, co oznacza, że otrzymujesz prawdziwy styl strategii przeciągania liny, w którym wszyscy chcą się oszukać i zdobyć nogę na sobie nawzajem, wykorzystując postępy innej osoby, a także używając pułapek i umiejętności, aby oszukać się nawzajem. Jest to swobodny styl rozgrywki, w którym gracz musi zawsze mieć oczy szeroko otwarte, ponieważ cywil może być w rzeczywistości rywalizującym agentem w przebraniu, podobnie jak doniczka, dzięki zdolności mimiki.

Haczyk polega na tym, że - obok przeciwnych szpiegów, którzy spowodują dla ciebie problemy - cel nie jest tylko jawny. Znajduje się raczej głęboko w skarbcu, do którego można uzyskać dostęp tylko poprzez aktywację trzech terminali skarbca na mapie. Te terminale skarbca znajdują się również w pomieszczeniach o dodatkowym bezpieczeństwie, które można otworzyć tylko za pomocą kluczowych kart (lub włamując się do nich), co oznacza, że musisz znaleźć nowe przebrania, które pozwolą ci wejść do obszarów o ograniczonym dostępie bez rozdrażnienia sztucznej inteligencji, a wszystko to podczas zbierania informacji, aby upewnić się, że możesz włamać się do drzwi, oprócz pozostania incognito i nie wzbudzania podejrzeń rywalizujących szpiegów, w przeciwnym razie możesz znaleźć się na linii ognia.

To jest reklama:
Deceive Inc.Deceive Inc.
Deceive Inc.Deceive Inc.

A Deceive Inc. idzie o krok dalej, mając również obsadę agentów, którzy robią różne unikalne rzeczy i mogą wyposażyć się w szereg różnych gadżetów. Na przykład Larcin należy do klasy i celuje w sprawianie kłopotów innym agentom, będąc w stanie stać się niewidzialnym i kraść przedmioty (nawet cel) w walce wręcz. Cavalière z drugiej strony jest Trackerem i jest lepszy w podążaniu za wskazówkami pozostawionymi przez rywalizujących agentów, aby móc zdmuchnąć ich osłonę i wyeliminować. Ułóż to za pomocą gadżetów, które mogą być używane do celów użytkowych (takich jak Bounce Mat, aby wystrzelić cię na nowe wyżyny lub przerwać upadek) lub jako narzędzia agresji (tj. Automatyczna wieża, która automatycznie będzie celować w ujawnionych agentów) lub do obrony (weźmy na przykład defensywną Tarczę Parasolową, która może blokować pociski), i dostajesz grę z wieloma ruchomymi częściami, którymi musisz zarządzać.

Ale w przeciwieństwie do tradycyjnej strzelanki, w której zbyt duża złożoność często staje się przeszkodą, w Deceive Inc. ogromna ilość opcji działa na jej korzyść, ponieważ otwiera szeroki wybór stylów gry. Ponieważ tak naprawdę martwisz się tylko o siebie w grze (chyba że grasz w trybie drużynowym), możesz grać w dowolnym tempie. Jeśli masz ochotę być agresywnym rozgrywającym, możesz skupić się na otwarciu skarbca, abyś mógł być pierwszym, który zdobędzie cel. Podobnie, jeśli długa gra jest bardziej szybka, możesz poczekać, aż ktoś inny wykona ciężką pracę, a następnie poszukać, aby go odebrać, gdy czeka na wydobycie. Wybór należy do ciebie, ale jedyną rzeczą, która pozostaje stała, jest to, że jeśli nie jesteś ostatnim żyjącym agentem, najprawdopodobniej jesteś na czyimś celowniku.

To jest reklama:
Deceive Inc.
Deceive Inc.Deceive Inc.Deceive Inc.

Deceive Inc. rezonuje ze zgrabnym szpiegowskim uczuciem lat 80. To nie jest wojna szpiegowska współczesności, w której James Bond jest zasadniczo płatnym zabójcą. Nie, ta gra bardziej przypomina erę Bonda Rogera Moore'a z odrobiną Magnum P.I., gdzie zwariowane gadżety, podstępy, wąsy i golfy były fajne. Z tego powodu rozgrywka, choć z systemami strzelanek, gdy rozpęta się piekło, polega bardziej na zachowaniu spokoju i zebrania, a nie panikowaniu pod wpływem stresu. I to działa naprawdę dobrze.

Jasne, są obszary, które mnie trochę niepokoją. Szczególnie fakt, że dosłownie nie musisz robić nic poza wyodrębnianiem z celem, aby wygrać, co oznacza, że niektórzy gracze mogą zrobić bardzo niewiele i nadal odnosić sukcesy, wykorzystując chaos w grze końcowej, pomimo faktu, że inni będą poruszać się po mapie, odrzucając cele na lewo i prawo, aby umożliwić postęp gry do tego punktu. Podobnie, plądrująca natura wydaje się nieco bezcelowa, ponieważ możesz dostać się w dowolne miejsce na mapie bez uderzania w dużą przeszkodę drogową, co nasuwa pytanie, dlaczego spędzasz czas na otwieraniu szuflad i hakowaniu komputerów w poszukiwaniu informacji, podczas gdy zamiast tego możesz po prostu znaleźć odpowiednie przebranie i wędrować po mapie w pobliżu nieograniczonych.

Ale ogólnie rzecz biorąc, mój czas z Deceive Inc. dowodzi, że jest to gra, która kształtuje się na świetną zabawę - tym bardziej, jeśli / kiedy jest więcej miejsc do odkrycia i trybów gry do podbicia. Różnorodność i unikalny charakter rozgrywki sprawia, że Deceive Inc. czuje się świeżo i przyjemnie, i z tego powodu jestem podekscytowany dniem premiery, kiedykolwiek to może być.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości