Choć być może można się było tego spodziewać, wielu było rozczarowanych, gdy prawie rok temu ogłoszono, że gra fabularna Bethesdy Starfield będzie działać w 30 klatkach na sekundę. Chociaż nie jest to gra akcji dla wielu graczy, wielu woli bardziej responsywną i płynną grę.
I być może Bethesda na to zareagowała. Ponieważ kiedy legenda Bethesdy, Todd Howard, pojawił się niedawno na Kinda Funny Gamescast, skorzystał z okazji, aby tajemniczo powiedzieć nam, że "dodajemy inne tryby wyświetlania na konsolach, o które prosili ludzie", co może oznaczać tylko lepszą liczbę klatek na sekundę.
Chociaż wątpimy, aby Bethesda była w stanie sprawić, by gra działała z dwukrotnie większą liczbą klatek na sekundę na Xboksie ze względu na ciągłe działanie wszystkich systemów (o czym Howard mówi więcej w podlinkowanym i bardzo interesującym podcaście), możemy sobie wyobrazić 33% wzrost do 40 klatek na sekundę, co zapewniłoby zauważalnie lepszą płynność.
Howard obiecał również, że mody są w drodze do wersji Starfield na Xboksa, gdy został o to zapytany:
"Absolutnie, w 100%. Widzieliśmy, jak stało się to tak wielką rzeczą dla Fallouta i Skyrima, że jest to dla nas zdecydowanie coś, co jest dla nas naprawdę ważne".
Nie podaje, kiedy mody zostaną wydane, ale dodaje, że więcej informacji możemy spodziewać się "wkrótce":
– Wkrótce usłyszycie jakieś informacje na ten temat. Nie mam daty, kiedy nadejdzie pełna premiera, jest to dla nas bardzo ważne. Nasi moderzy byli niesamowici".
Krótko mówiąc, wydaje się, że dzieje się wiele ekscytujących rzeczy i jak mogliśmy powiedzieć wcześniej dzisiaj, nadchodzi również duża letnia aktualizacja, oprócz obiecanego wcześniej rozszerzenia Shattered Space, które zostanie wydane tej jesieni.