Podczas gdy wiele gier w ostatnich latach zostało zarzuconych za to, że są pełne błędów, Bethesda ma pewną reputację ze względu na swoje premiery już od wielu, wielu lat. Giganci Skyrim nadal wysyłają cię w stratosferę, postacie z Fallouta mogą w kilka chwil stać się potworami, a nawet Starfield ma ten typowy urok buggy Bethesdy.
Według głównego projektanta Skyrim i projektanta systemów Starfield Bruce'a Nesmitha, jest to po prostu fakt dla twórcy gier. W rozmowie z VideoGamer, Nesmith powiedział, że jest to prawda, z którą branża pogodziła się już dawno temu.
"Kiedy deweloper wydaje grę, wie o wszystkich rzeczach, które są w niej zepsute, to nie są tajemnice" – powiedział. "Wydanie wolne od błędów jest niemożliwe. Nie ma na rynku gry, która byłaby wolna od błędów."
Nesmith kontynuuje, że ponieważ gry są obecnie tak popularne, niemożliwe jest, aby były całkowicie czyste. Pojawią się błędy, ale Nesmith uważa, że kiedyś istniało poczucie przebaczenia, które szybko zniknęło z graczy.
"Będę pierwszą osobą, która powie, że Bethesda Games mogłaby mieć wyższy stopień dopracowania" – powiedział. "Gracze oczekują, że gra będzie bezbłędna, że nie będzie w niej żadnych błędów. Takie są ich oczekiwania. Nie musisz tego lubić, ale jest".
Jak przeglądasz błędy w grach?