Sterowanie w trybie wieloosobowym? Remedy rozpoczyna nowy rozdział od FBC: Firebreak
Remedy jest prawie gotowe do wydania swojej pierwszej gry wieloosobowej. Pojechaliśmy do Espoo, żeby się bawić, rozmawiać i szukać Sama Lake'a.
FBC: Firebreak wywraca sprawy do góry nogami dla RCU: "Jeśli Control to w 70% horror i w 30% absurd, to tutaj jest na odwrót"
Mieliśmy okazję zapoznać się z pierwszą grą wieloosobową od Remedy i zadaliśmy reżyserowi Mike'owi Kayatcie nasze najbardziej palące pytania.

Split Fiction
Zwycięska formuła kooperacji Hazelight znajduje swój ostateczny wyraz w najbardziej rozrywkowej grze roku.
FromSoftware jest gotowe do zabawy ze swoją ustaloną formułą: "Chcemy, aby NightReign sprawiał wrażenie ewolucji systemu walki Elden Ring"
Mieliśmy okazję zadać reżyserowi Junyi Ishizakiemu pytania na temat podejścia FromSoftware do roguelike'ów. Oto, czego się dowiedzieliśmy.
Rok 2024 Sony Interactive Entertainment był dziwaczną mieszanką zawrotnych wysokości i czarnej jak smoła porażki
Burzliwy rok japońskiego giganta analizujemy z perspektywy oprogramowania.
Świat Control w obiektywie Alan Wake: Remedy jest gotowy, aby ponownie połączyć swoje dwie najlepsze gry
Jaki jest rozmiar drugiego i ostatniego rozszerzenia do Alan Wake 2, które zostało wydane dzisiaj? Mieliśmy okazję porozmawiać o tym z reżyserem Kyle'em Rowleyem.

Neva
Kontynuacja Gris od Nomada Studio jest wizualnie i emocjonalnie tak samo czysta jak jej poprzedniczka, a jednocześnie udaje jej się dostarczyć mechanicznie satysfakcjonujące wrażenia.
Cień Erdtree's 10 bossów Remembrance (i jeden tajemniczy gość) w rankingu
Redakcyjni nerdowie z FromSoftware znowu się tym zajmują. Który z głównych bossów z jedynego dodatku Elden Ring powalił nas na kolana (dosłownie)?
Tekst: Troels Ryde Grann & Ketil Skotte

Astro Bot
Scena jest gotowa na wielki przełom w historii Astro, a mały robot z pewnością spełni oczekiwania.
Massive Day 2: Mówisz mi, że w Star Wars nie ma zamków błyskawicznych?
W drugiej i ostatniej części naszej Star Wars Outlaws mini-serii zagłębiamy się w technologię stojącą za grą, a Ketil poznaje zasady projektowania Gwiezdnych Wojen.
Dzień 1 w Massive Entertainment: Fantazja o z Gwiezdnych Wojen ożywa
Pojechaliśmy do Malmö, aby odwiedzić studio stojące za pierwszą dużą grą z otwartym światem Gwiezdnych Wojen i wyjechaliśmy z notatkami i pytaniami wartymi powieści.

Still Wakes the Deep
Dzięki doskonałej scenerii, groteskowym potworom i emocjonalnej fabule, tytuł horroru The Chinese Room jest niezbędny dla wszystkich fanów horroru.
Night Springs obiecuje radykalną zmianę tonu z Alan Wake 2: "Nie było żadnych zasad ani zahamowań"
Ketil spotkał się z kilkoma weteranami Remedy, aby porozmawiać o rozszerzeniu, które jest już dostępne dla Alan Wake 2.

Senua's Saga: Hellblade II
Sequel Ninja Theory opowiada surową, surową i zaskakująco wrażliwą sagę o wikingach w najpiękniejszy możliwy sposób.

Lorelei and the Laser Eyes
Najnowsza gra Simogo jest zdecydowanie ich najbardziej ambitną grą i natychmiastowym klasykiem w gatunku łamigłówek.

Final Fantasy VII: Rebirth
Nadeszła druga odsłona najbardziej ambitnego remake'u w historii gier. Czy jest zgodny ze swoim dziedzictwem i dzisiejszymi standardami?

Cocoon
Debiutancka gra Geometric Interactive to po prostu największy triumf duńskiego dewelopera od czasu Inside.

Final Fantasy XVI
Na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać Final Fantasy z dzieciństwa, ale za ponurą powierzchownością serce serii bije mocniej niż przez dziesięciolecia.

PlayStation VR2
Druga wyprawa Sony na VR jest znacznie bardziej udanym produktem niż jego poprzednik na każdym froncie. Ale cena i niepewność co do przyszłego wsparcia pierwszej strony mogą rzucić klucz w prace.

Horizon Call of the Mountain
Duży tytuł startowy PS VR2 to solidny spin-off VR, ale całość to mniej niż suma jego części.
Nadchodzące gry niezależne Xboksa przenoszą nas w inne wymiary i daleko w kosmos
Byliśmy tam ID@Xbox gdy zaprezentowaliśmy cztery nowe tytuły od czterech europejskich deweloperów.
Szczęka mi prawie opadła, gdy po raz pierwszy spotkałem Tallnecka w Horizon Call of the Mountain
Pierwsze 30 minut spin-offu Horizon VR sprawdza wszystkie klasyczne pola i obiecuje solidne i druzgocąco piękne wrażenia.
Nasze pierwsze wrażenia z PlayStation VR2
Spędziliśmy godzinę z nowym zestawem słuchawkowym Sony przywiązanym do głowy. Oto nasze pierwsze wrażenia.

Signalis
Echa zarówno Silent Hill, jak i Resident Evil rozbrzmiewają w metalowych korytarzach, które przygotowują scenę dla najlepszej jak dotąd aktualizacji klasycznego survival horroru.
Walka Forspoken jest spektakularna, ale otwartemu światu brakuje tożsamości
Pojechaliśmy do Sztokholmu, aby być jednymi z pierwszych, którzy zagrali w Forspoken.

Solar Ash
Heart Machine dowiozło kolejny hit.
Ratchet & Clank: Rift Apart - pierwsze wrażenia
Ratchet i Clank w końcu wrócili i poznali nową przyjaciółkę. Wzięliśmy udział w cyfrowej prezentacji najbardziej oczekiwanej gry na PS5 tego lata i przynosimy masę wieści.
Walka niehonorowa. Rozmawiamy o Ghost of Tsushima z Nate'em Foxem
Premiera ostatniej wielkej gry na wyłączność PS4 tuż-tuż. Spotkaliśmy się z reżyserem Ghost of Tsushima, Nate'em Foxem, by porozmawiać o brutalnych bitwach i eksploracji w tym wirtualnym świecie.
Game On: Historia, którą warto opowiedzieć, czyli Naughty Dog o The Last of Us: Part II
Nadszedł czas na kontynuację historii Ellie i Joela. Mieliśmy przyjemność porozmawiać o The Last of Us: Part II z reżyserem gry, Kurtem Margenau.