Polski
Gamereactor
wiadomości
Marvel's Avengers

Marvel's Avengers Współdyrektor kreatywny mówi, że "była to trudna produkcja"

I przeprosił za stan tytułu.

HQ

Marvel's Avengers była jedną z najbardziej konfliktowych gier ostatnich kilku lat, z tytułem uruchamiającym się i rozczarowującym fanów dość szeroko swoim projektem i przytłaczającymi mikrotransakcjami. Chociaż Crystal Dynamics pracował nad ulepszeniem gry od tego czasu i wprowadził szereg dodatkowych treści, Marvel's Avengers zostanie zamknięty w najbliższej przyszłości.

Ale podczas gdy gra jest nadal aktywna, były dyrektor kreatywny Cezar Virtosu rozmawiał z Edge Magazine (dzięki, GamesRadar) i przeprosił za stan Marvel's Avengers, a nawet dał mały wgląd w to, jak to było pracować nad grą.

"To była wymagająca produkcja, powiedzmy. Przepraszam za to".

Virtosu od jakiegoś czasu nie było częścią rozwoju Marvel's Avengers, ponieważ deweloper opuścił studio wsparcia Virtuos w 2020 roku, aby dołączyć do Hexworks, ponieważ nadal restartuje The Lords of the Fallen, który pojawi się na PC i konsolach obecnej generacji w przyszłości.

Marvel's Avengers

Powiązane teksty

0
Marvel's AvengersScore

Marvel's Avengers

RECENZJA. Przez Eirik Hyldbakk Furu

Scenariusz jest wspaniały, a rozgrywka niezwykle satysfakcjonująca, ale powtarzalność, mało angażujący system łupów i niedopatrzenia techniczne uniemożliwiają grze wykorzystanie jej pełnego potencjału.



Wczytywanie następnej zawartości