Polski
Gamereactor
wiadomości
The Last of Us: Part I

Sony nie zastąpi uszkodzonych edycji Firefly The Last of Us: Part I

Zamiast tego ludziom oferuje się zniżkę na następny zakup.

HQ

The Last of Us: Part I zostało wydane tuż przed weekendem, a kilku fanów zamówiło drogą Firefly Edition, która zawiera wiele dodatków, która była dostępna tylko w sklepie PlayStation Direct. Niestety, nie trwało to długo, dopóki ludzie na Reddit, ResetEra i Twitter (kilka przykładów; 1, 2, 3, 4 i 5 - ale jest ich niestety kilka innych przykładów) zaczęły zgłaszać, że ich edycje kolekcjonerskie dotarły uszkodzone w wyniku złego opakowania.

Normalnie można by pomyśleć, że można to łatwo rozwiązać, kontaktując się z klientem PlayStation i rozwiązując problem, ale ponieważ prawie każdy z poszkodowanych mógł zgłosić, Sony nie było zainteresowane ani wymianą, ani wieloma zgłoszonymi przypadkami, nawet zwrotem pieniędzy (niektórzy twierdzą, że udało im się to uzyskać po włożeniu dodatkowego wysiłku w wsparcie). Zamiast tego Sony zaoferowało ludziom 20% zniżki na następny zakup, co oznacza, że muszą kupić więcej rzeczy ze sklepu, który dostarczył uszkodzone towary, aby uzyskać odszkodowanie. Lub jak to ujął użytkownik Reddita:

"Nie ma zamienników. Dają bzdury 20% zniżki na kolejną grę w swoim sklepie. Więc zasadniczo dzięki za wydanie pieniędzy! Teraz wydaj więcej pieniędzy!"

Na Twitterze dziennikarz zajmujący się grami wideo, który również dostał rozbitą edycję Firefly, pisze:

"Bądź na bieżąco - jest to oczywiście powszechne, a wsparcie, które otrzymuję od PS, jest okropne.

AKTUALIZACJA: Po prawie 45 minutach i dwóch oddzielnych czatach ze wsparciem nie ma opcji wymiany. Zaproponowano mi kupon 20% na przyszłe zamówienie gry. I mogę to zwrócić, jeśli chcę. ? "

Czy zamówiłeś Firefly Edition The Last of Us: Part I i czy twój egzemplarz dotarł w nieskazitelnym stanie?

The Last of Us: Part I
Zdjęcie z Joshhawks92 na Twitterze.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości