Polski
Gamereactor
wiadomości

Sony szacuje, że stworzenie bezpośredniego konkurenta Game Pass zajmie lata

Sony twierdzi, że Game Pass zajmuje "około 60-70% globalnego rynku usług subskrypcyjnych".

HQ

Ponieważ PlayStation Plus zostało przeprojektowane z trzema poziomami zawartości, usługa jest znacznie bardziej podobna do Game Pass, chociaż nadal nie dodaje tylu nowych gier każdego miesiąca, ani tylu nowych tytułów, a Sony odmawia włączenia swoich ekskluzywnych gier do usługi.

Teraz Sony musiało odpowiedzieć na pytania brazylijskiego urzędu ds. Konkurencji (za pośrednictwem Resetera) w związku z nadchodzącą sprzedażą Activision Blizzard Microsoftowi, a teraz mówi, że sami wierzą, że minie dużo czasu, zanim jakikolwiek konkurent osiągnie ten sam poziom co Game Pass i spodziewają się, że zajmie to kilka lat:

"Mówią, że w ciągu ostatnich pięciu lat Game Pass rozrósł się do około 60-70% globalnego rynku usług subskrypcyjnych (udział w rynku jest jeszcze większy w Brazylii, gdzie Game Pass stanowi około 70-80% rynku usług subskrypcji PC). Uważają, że potrzeba kilku lat, aby konkurent - nawet przy znacznych inwestycjach - stworzył rywala skutecznego dla Game Pass.

Oczywiście należy dodać, że Sony chce, aby władza wkroczyła i spróbowała zablokować nadchodzące przejęcie, a także argumentuje, dlaczego na przykład seria Call of Duty nie powinna stać się ekskluzywna lub dać Game Pass dodatkowe korzyści. Co sądzisz o rozumowaniu Sony?

Sony szacuje, że stworzenie bezpośredniego konkurenta Game Pass zajmie lata


Wczytywanie następnej zawartości