Polski
Gamereactor
wiadomości
F1 22

Lee Mather wyjaśnia, jak powstały supersamochody F1 22

"Teoretycznie wszystko, co musisz zrobić, to umieścić odpowiednie liczby i możesz odtworzyć ten samochód w naszej fizyce gry. Oczywiście nigdy tak nie jest", mówi reżyser Gamereactor.

HQ

Ponieważ F1 22 ukaże się dla większości graczy w piątek 1 lipca, a jego recenzja jest naturalnie tuż za rogiem, siadamy ze starszym dyrektorem kreatywnym Lee Matherem, aby dowiedzieć się wszystkiego o nowych funkcjach, które gra przynosi w tym sezonie. Wśród nich jest fakt, że kierowca gracza może kupować i faktycznie prowadzić supersamochody, inne niż typowe jednomiejscowe. Ale jak powstały?

"To generalnie naturalne przejście", mówi Mather Gamereactor w poniższym wywiadzie około godziny 10:00. "To była dla nas również bardzo pozytywna rzecz, ponieważ podkreśliła kilka rzeczy w fizyce, które moglibyśmy zrobić lepiej, co z kolei oczywiście wpływa na samochody Formuły 1. Używamy tego samego silnika fizycznego w całej grze. Teoretycznie wszystko, co musisz zrobić, to umieścić odpowiednie liczby, a my odtworzymy ten samochód w naszej fizyce gry. Oczywiście nigdy tak nie jest, zawsze jest trochę manipulacji, ale ostatecznie byliśmy w stanie zebrać wszystkie dane dołączone do tych samochodów, umieścić je w naszym silniku fizycznym i zbudować bazę tego samochodu. Potem poprawiliśmy aerodynamikę, zbudowaliśmy mapy przepustnicy, zmieniliśmy parametry silnika, bezwładności i tym podobne. Ale zbudowaliśmy je na podstawie danych, które były dostępne w naszym silniku fizyki i poradziliśmy sobie ze wszystkim. Jedyne prawdziwe zmiany, które wprowadziliśmy, dotyczyły zawieszenia, co oczywiście robiliśmy już w samochodach F1, więc stało się to naprawdę korzystne dla obu.

Nie możesz się doczekać wypróbowania supersamochodów w F1 22? Czy spodziewałeś się, że ich dodanie sprawi, że jednomiejscowe samochody będą lepsze? Zagraj w cały wywiad, aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia toru, pornografii lub fizyki opon.

HQ

Powiązane teksty

0
F1 22Score

F1 22

RECENZJA. Przez Daniel Andersen

Nowy sezon Formuły 1 jest już w toku, a teraz dostajemy również coroczną edycję oficjalnej gry wideo, F1 22.



Wczytywanie następnej zawartości