Polski
Gamereactor
wiadomości
Indiana Jones and the Great Circle

MachineGames o Indianie Jonesie: "upewniamy się, że wszystko, co robimy, pasuje do historii"

Jerk Gustafsson mówi Gamereactorowi, że jego ulubionym filmem jest Raiders of the Lost Ark: "patrzymy na to całkiem sporo do gry".

HQ

Ponieważ Wolfenstein: The New Order niedawno skończył osiem lat, a MachineGames rozwinął i zmodernizował niektóre ze swoich metod pracy, producent wykonawczy studia, Jerk Gustafsson, z przyjemnością usiadł i porozmawiał o wszystkich rzeczach MachineGames z Gamereactor, przez około 20 minut, w poniższym filmie. I chociaż nadchodząca gra studia Indiana Jones jest bardziej tajna niż lokalizacja Świętego Graala, rozmawialiśmy trochę o serii i podejściu dewelopera do niej.

"Dla mnie to oczywiście Poszukiwacze zaginionej arki", mówi Gustafsson o istocie Indy'ego i jego ulubionym filmie do tej pory. "To tutaj ustalają się główni bohaterowie, a następnie stworzyli filary, na których w zasadzie stoi reszta filmów. Myślę też, że to najlepszy film, to klasyczny film przygodowy. Patrzymy dość mocno na Raiders of the Lost Ark, kiedy tworzymy grę".

HQ

Była jednak oryginalna trylogia z lat 80-tych, dodatkowy czwarty film w 2008 roku, a teraz nadchodzący piąty wpis w 2023 roku. Pytamy Gustafssona o postrzeganie franczyzy w dzisiejszej popkulturze i o to, jak różne filmy mogą ją zmienić z czasem.

"Boże, to trudne pytanie", zastanawia się współzałożyciel MachineGames. "Jestem pewien, że do pewnego stopnia tak będzie i jestem pewien, że [Kingdom of the] Crystal Skull zrobiło to również do pewnego stopnia, ale sam nie myślę o tym zbyt wiele. Oczywiście patrzymy na wszystkie rzeczy, patrzymy na filmy, ale nie tylko na filmy, patrzymy całkiem sporo na stare gry, komiksy... Musimy tylko upewnić się, że cokolwiek robimy, pasuje do historii i że opowiadamy historię, która działa z historią i która w żaden sposób nie jest sprzeczna z historią. Ale jeśli chodzi o mój osobisty faworyt, tak, to Raiders. Uwielbiam też Ostatnią krucjatę, myślę, że to takie miłe z Seanem Connerym w tym filmie. Ale w prawie wszystkich filmach jest wiele dobrych rzeczy, musisz tylko znaleźć kawałki, których chcesz użyć. "

Sprawdź pierwszą stronę Gamereactor w ciągu najbliższych kilku dni, aby uzyskać pełny zapis wywiadu, aby dowiedzieć się więcej o historii i kulturze pracy MachineGames, spojrzeć wstecz na to, jak powstały gry Wolfenstein lub jak szwedzkie studio podchodzi do różnych gatunków i adresów IP.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości