Polski
Gamereactor
wiadomości
Warhammer 40,000: Space Marine II

Warhammer 40,000: Space Marine II cofa zmiany poziomu trudności, wzmacnia boltery

Nowa łatka przenosi rzeczy na nieco łatwiejszy do opanowania poziom, nawet na najtrudniejszych poziomach trudności.

HQ

Warhammer 40,000: Space Marine II miał swoje pierwsze potknięcie po wprowadzeniu łatki 4.0. Podobnie jak w przypadku, gdy Helldivers II zaczął osłabiać popularne bronie, ludzie uważali, że Saber Interactive również odbiera radość z gry PvE, sprawiając, że broń jest mniej użyteczna, a wrogowie silniejsi.

Jednak w patchu 4.1 reżyser gry Dmitrij Grigorenko podkreśla, że twórcy wysłuchali opinii i zamierzają wprowadzić zmiany na ich podstawie. "Bez względu na opinie, jesteśmy wdzięczni, że czujesz taką pasję do Warhammer 40,000: Space Marine 2" – pisze Grigorenko.

Łatka zmienia częstotliwość pojawiania się i siłę wrogów Extremis na wszystkich poziomach trudności, a także wzmacnia następujące bronie Bolter:


  • Automatyczny karabin belokowy -> Obrażenia zwiększone o 20%

  • Bolt Rifle -> Obrażenia zwiększone o 10%

  • Ciężki karabin bełtowy -> Obrażenia zwiększone o 15%

  • Stalker Bolt Rifle -> Obrażenia zwiększone o 10%

  • Karabinek wyborowy -> Obrażenia zwiększone o 10%

  • Instiator Bolt Carbine -> Obrażenia zwiększone o 10%

  • Bolt Sniper Rifle -> Obrażenia zwiększone o 12,5%

  • Bolt Carbine -> Obrażenia zwiększone o 15%

  • Occulus Bolt Carbine -> Obrażenia zwiększone o 15%

  • Ciężki Bolter -> Obrażenia zwiększone o 5%

Miejmy nadzieję, że te zmiany sprawią, że gra stanie się wyzwaniem godnym najwyższej klasy Space Marine, ale bez sprawiania, że gra w nią będzie nieprzyjemna. Po kontrowersjach związanych z Helldivers II, ludzie są znacznie mniej skłonni zaakceptować to, że ich gra nagle staje się trudniejsza bez prawdziwego powodu.

Warhammer 40,000: Space Marine II

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości