Warhammer 40,000: Space Marine II pozwala na posiadanie trzech rodzajów broni w swoim ekwipunku. Broń główna, drugorzędna i do walki wręcz. Różni się to nieco od pierwszej gry, w której mogłeś nosić przy sobie trzy bronie podstawowe, jeśli chcesz, zadając śmierć bronią bliskiego zasięgu, średniego zasięgu i lunety. Tym razem jest mniejszy ekwipunek, ale więcej broni do wyboru, więc jak zdecydować, którą najlepiej wybrać?
Cóż, oczywiście przeczytałeś tę listę. Podczas gdy w Warhammer 40,000: Space Marine II możesz zabijać tak, jak chcesz, jeśli chcesz podnieść poziom trudności bez wysiłku, oto zestawienie silniejszych broni. Zanim zaczniemy, krótka uwaga, ciężka broń, taka jak Heavy Bolter i Multi-Melta, nie znajdzie się na tej liście, ponieważ chociaż są to bardzo dobre bronie, nie są to rzeczy, w które możesz się wyposażyć od samego początku, chyba że grasz klasą ciężką.
Chainsword: Szczerze mówiąc, myślałem o umieszczeniu wszystkich broni do walki wręcz na poziomie S, ponieważ są one tak potrzebne do walki w Warhammer 40,000: Space Marine II, że nie można powiedzieć, że którakolwiek z nich jest bezużyteczna. Ale nie wszyscy są sobie równi i trudno nie zgodzić się z początkową bronią do walki wręcz i najbardziej kultową w całym Warhammerze 40k. Miecz łańcuchowy ma przyzwoite obrażenia, solidną prędkość i świetne animacje zabijania, czego chcieć więcej?
Miecz Mocy: Tradycyjni miłośnicy miecza prawdopodobnie będą chcieli mniej ząbkowanej krawędzi, więc oto nadchodzi Miecz Mocy. Podobnie jak miecz łańcuchowy, ma kilka świetnych zabójstw, a wszechstronność wynikająca z trybów szybkości i mocy sprawiła, że stał się moim osobistym faworytem podczas głównej kampanii.
Ciężki Pistolet Bełtowy: Przechodzimy teraz na broń dystansową, zaczynamy od broni dodatkowej. Najlepsza broń drugorzędna, czyli w ciężkim pistolecie bełtowym. Osiem nabojów może być o jedną trzecią mniej niż standardowy pistolet bełtowy, ale mają wystarczająco dużo ciosu, aby pokonać trudniejszych wrogów za pomocą samego dużego żelaza na biodrze.
Instigator Bolt Carbine: Może się to wydawać dziwne i na początku nie byłem zbyt wielkim fanem żadnej z broni z lunetą, która nie była snajperką, ale Podżegacz przekonał mnie swoją zdolnością do przebijania się przez wrogów seriami po trzy pociski. Dobrze wyceluj, a będziesz mógł zabić wielu silniejszych wrogów w jednym magazynku.
Ciężki karabin bełtowy: Podobnie jak wcześniejszy ciężki karabin bełtowy, ciężki karabin bełtowy znajduje się na pierwszym miejscu ze względu na siłę rażenia, jaką zadaje w porównaniu do swoich braci. Może mieć mniej amunicji, ale zadawane obrażenia pozwalają ci przebić się przez hordę, zanim jeszcze do ciebie dotrą, a następnie dają ci szansę na wskocz do walki wręcz zupełnie na świeżo.
Nóż bojowy: Jego szybkość poprawia się w porównaniu z mieczem łańcuchowym i mieczem mocy, ale nóż bojowy po prostu nie zadaje obrażeń, czasami zmuszając cię do rąbania wrogów dłużej, niż masz na to czas, ponieważ zawsze jest przeciwnik za tobą. Nadal bardzo, bardzo solidna opcja, ale nie do końca najlepsza.
Pistolet bełtowy: Tak jak powiedziałem o ciężkim pistolecie bełtowym, sam pistolet bełtowy jest świetną opcją i może dość łatwo pozbyć się mniejszych wrogów strzałami w głowę, ale nie jest tak potężny jak jego cięższy kuzyn.
Karabin automatyczny: A skoro o tym mowa, mamy tutaj szybkostrzelną wersję karabinu boltowego. Skuteczny sposób na pozbycie się mniejszych wrogów, ale nie na tyle silny, aby konsekwentnie trzymać większych wrogów z dala od twoich pleców, automatyczny karabin śrubowy jest po raz kolejny skuteczną opcją, którą można zdeklasować.
Karabin bełtowy z granatnikiem: To samo dotyczy tej broni dostępnej wyłącznie w kampanii fabularnej, ale ma ona dodatkowy cios granatnika, dzięki czemu nie znajdzie się na żadnej z niższych pozycji.
LAS-Fusil: Pierwszy z dwóch właściwych przedmiotów dalekiego zasięgu na tej liście, LAS-Fusil to w zasadzie pistolet laserowy, którym ładuje się i wysadza wrogów w powietrze. Może z łatwością zadawać dwa strzały silnym wrogom i jest preferowaną alternatywą dla Boltera Snajperskiego (przepraszam za spoiler).
Stalker Bolter: Coś w rodzaju snajpera, raczej nie, Stalker Bolter to silna broń, która ma wystarczająco dobrą szybkostrzelność, dzięki czemu możesz przygwoździć wrogów, nawet jeśli niekoniecznie możesz ich zabić jednym lub dwoma strzałami.
Młot Grzmotu: Chociaż uwielbiam rozbijać czaszki wrogów za pomocą Młota Grzmotu, nie mogę powiedzieć, że jest tak dobry jak inne bronie do walki wręcz. Obrażenia są wysokie, ale są tak powolne, że czasami możesz otrzymać dwa ciosy mieczem łańcuchowym, zanim trafisz w jedno z młotem. Mimo to upewnij się, że używasz go przynajmniej przez chwilę, ponieważ jest to po prostu takie zabawne.
Pięść Mocy: Pięść Mocy jest również wolniejszą bronią do walki wręcz, ale chociaż nie jest tak wolna jak młot, pozostaje w tej części listy, ponieważ jej zasięg może czasami wydawać się rozczarowujący. Znowu jednak skorzystaj z tego, ponieważ animacje są szalone.
Bolt Carbine: Trudno wyobrazić sobie, aby karabinki nie były nieco gorszą wersją karabinów w tej grze. Karabinek bełtowy zadaje przyzwoite obrażenia, ale amunicja kończy się tak szybko, że nie możesz go niezawodnie użyć bez zostania zalanym przez rzeczy, których nie zabiłeś.
Spalarnia plazmowa: Broń plazmowa nie była dla mnie w mojej rozgrywce, ale nie zaprzeczę mocy standardowej Spalarki Plazmowej. Szarżowanie na tego niegrzecznego chłopca, a następnie rozwalanie na strzępy Rubric Marines, kiedy chciałem go tylko zranić, było niesamowitym widokiem.
Karabin Melta: Silna broń obszarowa, Melta Rifle ma kilka wspaniałych efektów, ale ma problemy z pojemnością amunicji i po kilku strzałach będziesz musiał gdzieś poszukać uzupełnienia. A szkoda, bo zniszczenia są niezwykle imponujące.
Snajper Bolter: Snajper Bolter jest nadal świetną bronią dalekiego zasięgu, jeśli z jakiegoś powodu nie lubisz laserów. Ale nie zadaje tak dużych obrażeń, chyba że jesteś konsekwentny w strzelaniu w głowę, a nawet wtedy pojawia się podobny problem z amunicją, jak w przypadku karabinu Melta.
Pistolet plazmowy: Pistolet plazmowy zadaje przyzwoite obrażenia, zwłaszcza jeśli go naładujesz, ale jako broń drugorzędna zużywa amunicję znacznie szybciej, niż można by się spodziewać. Ponadto może się przegrzać, co oznacza, że nie możesz go po prostu spamować w panice, gdy jesteś otoczony. W żadnym wypadku nie jest to zła broń, ale najgorsza z całej gromady broni krótkiej.
Karabinek Occulus Bolt: Jeśli wybierasz karabinek z lunetą, Inicjator wydaje się po prostu lepszą wersją. Jasne, możesz trzymać się na dystans z Occulusem i w ogóle nie ma on dużego odrzutu, ale bez tych trzystrzałowych serii poczujesz się, jakbyś w ogóle nie zadawał dużych obrażeń.
Karabinek Marksman Bolt: Pomimo tego, że jest bardzo celny z dystansu przy pełnym szybkim ogniu, karabinek Marksman Bolt ponownie wydaje się rozczarowujący ze względu na zadawane obrażenia. To wszechstronna broń, ale tak naprawdę nie potrzebujesz jej do niczego więcej niż do zabijania. Po raz kolejny żadna broń w Space Marine II nie jest złym wyborem, ale są lepsze niż ta.
Co sądzisz o naszej liście?