Na Gamescomie miesiąc temu mieliśmy super-tajną zapowiedź bardzo ekscytującego, ale wciąż niezapowiedzianego projektu. Teraz możemy powiedzieć, że było to Solium Infernum, kultowy klasyk strategii, który teraz wraca z piekła przez twórców Armello, League of Geeks. Poza obejrzeniem gry, z całą jej złożonością wojsk i intrygą dyplomatyczną, poprzez demo rozgrywki w Niemczech, mogliśmy również porozmawiać z reżyserem Trentem Kustersem, który był niezwykle podekscytowany pokazaniem gry po raz pierwszy.
"Oryginał z 2009 roku, opracowany przez Vica Davisa, ma tak niesamowite miejsce w naszych sercach", mówi Kusters o ponownym wyobrażeniu sobie klasyka, "a następnie 10 lat później, kiedy dzwoni, mówiąc: "Jaka będzie nasza następna gra"... i mówi, co z Solium Infernum, co jeśli zrestartujemy to i damy tej League of Geeks pluć i szlifować, dając jej własną wizję, rozszerzając ją na wiele sposobów, tidąc rzeczy . "
"Od razu widać wartości produkcyjne", podkreśla przede wszystkim deweloper, "ale jedną z wielkich rzeczy był UX, więc pochodząc z pierwszej gry, nie ma samouczka, jest ten genialny podręcznik, ale wiesz, ile stron, a UX był dość kłopotliwy, więc mamy bardzo utalentowanych projektantów UX i UI wraz z naszym dyrektorem gry i głównym projektantem, jak naprawdę zebrać się razem i po prostu przerobić go w wielkim stylu".
Zagraj w cały wywiad, aby dowiedzieć się więcej o jego historii (która jest oparta na wierszu Raj utracony Johna Miltona), politycznych aspektach jego strategii ("jak w 5 turach bez manewrów wojskowych zamierzam odwrócić losy bitwy na moją korzyść, używając szpiegostwa, rytuałów ... " i nie tylko.
Z komunikatu prasowego sprzed kilku minut:
Książę Ciemności porzucił swój Tron, a wielcy Arcydiagenci Piekieł wprowadzili w życie nikczemne plany zdobycia Piekielnego Tronu Pandaemonium. Przechytrz swoich rywali za pomocą głębokich systemów, aby opanować przebiegłe strategie polityczne i wojskowe. Całuj przyjaźnie na pożegnanie, blefując, dźgając w plecy i siej zdradę i zdradę na drodze do zostania nowym władcą piekła".
Nowe Solium Infernum będzie zawierać tryb wieloosobowy dla 1-6 graczy ("którego oryginalna gra nie miała") i ukaże się na PC w dniu TBA.