Można by pomyśleć, że twórcy gier byliby zadowoleni, że ich własna społeczność angażuje się w ich gry. I tak jest prawie zawsze, ale nie przez cały czas. Przykładem tego jest mózg serii Tekken, Katsuhiro Harada, który za pośrednictwem X prosi wszystkich fanów, aby przestali publikować koncepcje postaci, które chcieliby mieć w serii.
Powodem jest to, że nie chcą być oskarżeni o kradzież pomysłów od kogokolwiek, więc szczegółowe sugestie z dużym prawdopodobieństwem zostaną wyrzucone prosto do kosza. Pragnienie czegoś konkretnego jest więc najlepszym sposobem, aby upewnić się, że absolutnie nigdy się to nie wydarzy, a w najgorszym przypadku pomysły, które faktycznie są na dobrej drodze do realizacji, mogą nawet zostać porzucone po dobrych intencjach sugestii graczy.
Post Harady X jest bardzo wart przeczytania i oczywiście dotyczy wszystkich programistów i jest czymś, co należy rozważyć, aby lepiej zrozumieć, jak tworzone są nowe treści.