Polski
Gamereactor
guide
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Przewodnik po wspomnieniach

Historia nowej Zeldy opowiedziana jest w kawałkach rozrzuconych po ogromnym otwartym świecie. Oto, jak możesz połączyć te elementy.

HQ

Jeśli już grasz w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom">przytłaczający The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Być może zauważyłeś, że metoda narracyjna jest bardzo podobna do tej z The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Oznacza to, że Link zbiera wspomnienia z innego czasu, aby ukończyć zagadkę historii tej nowej przygody.

Odkąd po raz pierwszy zetknąłeś się z Niebiańskich Wysp, a nawet w zwiastunach, zauważysz te duże ślady, które pojawiły się na całej powierzchni Hyrule. Są one związane z fragmentami historii i jeśli masz już któryś z nich, wiesz, czym one są. Poniżej znajduje się przewodnik, który pomoże Ci znaleźć je wszystkie. Jeśli nadal nie wiesz, o czym mówimy, wróć tutaj, gdy znajdziesz pierwszy. Ponadto ten artykuł będzie zawierał bardzo lekkie spoilery fabularne. Zostałeś ostrzeżony.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Zelda: Tears of the Kingdom - Gdzie są wszystkie smocze łzy?

Wspomnienia z gry (możesz je odtworzyć w menu Travelogue, naciskając "-"), które składają się na historię Tears of the Kingdom, to głównie te "łzy Królestwa", które nadają grze tytuł, konkretnie nazwane Dragon Tears przez Impa i badaczy. Jeśli chodzi o te znaki, które przypominają mityczne kręgi zbożowe (na przykład przedstawione w filmie Znaki) lub linie Nazca, tutaj są one trafnie nazywane Geoglify i tym razem są obsesją starego szejka.

Nawiasem mówiąc, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym wszystkim i uzyskać wizualne wskazówki w samej grze, spotkania z Impą zabiorą Cię do Zapomnianej Świątyni, na końcu Kanionu Tanagar (nie martw się, nie jest tam opanowany przez Strażników ani żadnych trudnych wrogów). Ale jeśli jesteś tuż po historii i chcesz ją zdobyć tak szybko, jak to możliwe, oto przewodnik po wszystkich wspomnieniach / przerywnikach filmowych w grze i jak je odblokować.

To jest reklama:

W sumie jest 12 Smoczych Łez i 18 wspomnień.

Tutaj powiemy ci, jak zdobyć wszystkie wspomnienia z przygody, ale nie damy ci spoilerów na temat tego, co ujawniają.

Pamięć 01: Moc Mistrzowskiego Miecza

Aby uzyskać pierwsze wspomnienie w porządku chronologicznym, będziesz chciał grać już od kilku godzin, ponieważ dzieje się to w towarzystwie Wielkiego Drzewa Deku, które, powiedzmy, jest niedysponowane, gdy spotykasz go po raz pierwszy. Najpierw więc będziesz musiał umieć z nim porozmawiać, ale jest to część osobnego zadania. Ta scena dzieje się między Breath of the Wild i Tears of the Kingdom i logicznie ma związek z ważną rolą Master Sword w obu przygodach. Krótko mówiąc, jeśli naprawdę chcesz to zrobić najpierw, najlepiej przygotuj się, ponieważ zadanie uwolnienia drzewa Deku od jego problemów z brzuchem może być nie lada wyzwaniem.

Pamięć 02: Przebudzenie

Pierwszym wspomnieniem, które pojawia się w tej grze chronologicznie, jest numer 02 na twoim Purah Pad, ponieważ jest to scena, którą aktywujesz zaraz po rozpoczęciu gry. W rzeczywistości jest to pierwsza rzecz, którą widzieliście w Tears of the Kingdom, już ze starszymi zwiastunami. Wiesz, kim jest ta mamusia...

To jest reklama:

Nie ma specjalnych kroków do tego. Po prostu uruchom grę.

Pamięć 03: Zagubieni - Dragon's Tear 1

Geoglif w kształcie Rauru jest najbardziej oczywisty, ponieważ znajduje się na trawie północnej równiny Hyrule, między zamkiem a bagnami Nohmy. Nie sposób go przegapić podczas pierwszego lotu po mapie. Łza jest również łatwo widoczna na głowie zonai. Samo zadanie poprowadzi Cię tutaj, aby zbadać ten pierwszy geoglif z lotu ptaka z balonu na ogrzane powietrze z Impą, ale pamiętaj, że możesz jeszcze nie mieć paralotni! Pamiętaj, aby go chwycić przed wyruszeniem wysoko, aby zapewnić sobie bezpieczne zejście. Możesz to zrobić, wykonując kilka pierwszych kroków zadania Kryzys w zamku Hyrule.

Pamięć 04: Nieznany świat - Dragon's Tear 2

Ponieważ zadanie zaprasza cię do rozpoczęcia w wiosce Orni, jest to prawdopodobnie również drugi geoglif w formie świątyni. Znajduje się na wzgórzu Tabanta, pomiędzy Kanionem Tanagar a laguną Orlim. Jego łza widoczna jest nad łukiem wejściowym do świątyni na rysunku.

Pamięć 05: Rada Mineru - Dragon's Tear 3

Geoglif w kształcie Nintendo Switch lub Purah Pad jest również dość centralnie położony, choć w zależności od kolejności zadań możesz go znaleźć znacznie później. Na mapie znajduje się między Beele Meadow i Beele Valley, lub szerzej w połowie drogi między zamkiem Hyrule a regionem Zora. Łza znajduje się na środku ekranu i jest wyraźnie widoczna.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Pamięć 06: Atak Gerudo - Dragon's Tear 4

Nadal w centrum mapy, ale tym razem na południowy zachód od równiny, obok płaskowyżu Samare, znajduje się geoglif w kształcie Mołdawii, a jego łza znajduje się na wciąż zakrzywionym ogonie. Znajdziesz go łatwo w Riverside Stable: W lagunie Batol, w górnej części rysunku w małym okrągłym lesie.

Pamięć 07: Fałszywa lojalność - Dragon's Tear 5

Oczywiście geoglif poświęcony Ganondorfowi znajduje się przy wejściu do Gerudo, na wewnętrznej ścianie klifu z widokiem na pustynię, pod płaskowyżem Zaffir. Chociaż jest bardzo pionowy, znajdziesz łzę w sercu rysunku, na śniegu.

Pamięć 08: Zelda i Sonia - Dragon Tear 6

Nieco dalej na północ od poprzedniego, ten geoglif poświęcony Soni znajduje się daleko na zachód w linii prostej od Fortu Strażniczego, na płaskowyżu Ilumen w Hyrule Hills. Łza widoczna jest na prawej krawędzi rysunku włosów monarchy.

Wspomnienie 09: Tragedia Soni - Dragon's Tear 7

Jak dobrze przemyślany jest ten geoglif? Ma kształt sztyletu gerudo i wygląda bardzo ładnie wydrukowany nad jedyną formacją geograficzną w całym Hyrule, która ma ten sam kształt: półwysep Bressia, w południowo-wschodnim rogu mapy, na wschód od wioski Onaona. Łza jest widoczna na jednym końcu osłony broni, powyżej rękojeści.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Pamięć 10: Narodziny Króla Demonów - Dragon's Tear 8

Wow (przepraszam). Ta potężna pamięć jest również łatwa do znalezienia, zwłaszcza jeśli szukasz Golden Horse Zeldy. Jest na szczycie zaśnieżonego północnego stepu Tabanta, jest gigantyczny i ma kształt ... cóż, jak demon. Rozdarcie znajduje się na lewej krawędzi rysunku.

Pamięć 11: Armia Króla Demonów -

To wspomnienie nie ma geoglifu i jest aktywowane przez postęp w samej historii, oczywiście, gdy zajdziesz wystarczająco daleko, aby zobaczyć fantastyczną scenę tego, do czego zdolny jest Ganondorf po zdobyciu tajemnego kamienia w poprzedniej pamięci. Przekonasz się o tym, udając się do zamku Hyrule i podążając za głównym zadaniem po ukończeniu czterech świątyń połączonych z czterema Plagami.

Wspomnienie 12: Przysięga Mędrców - Smocza Łza 9

Logicznie ukształtowany jak magatama lub tajny kamień, ten geoglif znajduje się na wschodnim krańcu mapy, na płaskowyżu Talu, już zwrócony w stronę Morza Lanayru. Jeśli spojrzysz na magatama jako "9", łza znajduje się na prawym dolnym zakręcie.

Pamięć 13: Obowiązek monarchy - Smocza Łza 10

Ten geoglif jest również bardzo wyraźny i być może znajdziesz go bardzo wcześnie, ponieważ świeci na ścianie jeziora Hylia. Jeśli spojrzysz na rysunek, z łatwością zobaczysz łzę w jego kwiatku w lewym górnym rogu, ale uważaj na płonący Gleeok strzegący mostu!

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Pamięć 14

[W budowie, ale sprawdź wkrótce, jeśli szukasz tego!]

Pamięć 15: Miecz innej ery - Smocza Łza 11

Ten geoglif w kształcie Mistrzowskiego Miecza można zobaczyć leżący poziomo między Ruinami Oumbry a Pasmem Eldin, a łza jest jedną z najłatwiejszych, ponieważ znajduje się na jednym końcu Miecza Złego Niszczyciela, prawie na końcu ostrza. Wskazówka: jeśli nie latasz i odkrywasz podziemia, możesz wspiąć się bezpośrednio na geoglif od dołu, używając Ascend na filarze.

Pamięć 16

[W budowie, ale sprawdź wkrótce, jeśli szukasz tego!]

Pamięć 17: Łzy smoka - Łza smoka 12

Mega wydarzenie fabularne, którego nie będziemy tutaj spoilerować, ujawnia się w całej okazałości dzięki tej dodatkowej łzie. Aby go odblokować, musisz znaleźć poprzednie jedenaście. Ten spadnie w bardzo rozpoznawalnym miejscu: Półwysep Spiralny, ten ze spiralnym ogonem, w Akkali. Może nawet teleportujesz się bezpośrednio do Sanktuarium Gemimiq, aby znaleźć najsmutniejszą łzę kilka metrów dalej.

Pamięć 18: Życzenie Zeldy

Kolejny dostajesz bez geoglifu, rozwijając się naturalnie w historii. To ostatnie wspomnienie na osi czasu jest najbliższe twojemu obecnemu czasowi, gdy król demonów jest ograniczony do przeszłości, a zobaczysz, że wiąże się z tym, co dzieje się w Świątyni Czasu na początku gry. Wrócisz, gdy wrócisz do swojej dedykowanej misji.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości