Polski
Gamereactor
wiadomości
Metroid Prime 4: Beyond

Ten zwiastun Metroid Prime 4 nie działał na Switchu 2

Wygląda na to, że imponujący materiał z rozgrywki mógł działać na 7-letnim Switchu.

HQ

Nintendo w ostatnich latach wielokrotnie próbowało zamienić Switcha w urządzenie wybuchowe. Umieszczenie na nim gier, które naprawdę gotują starzejącą się konsolę w ramach ostatnich lat jej życia, jest z pewnością interesującym wyborem i wydawało się, że Metroid Prime 4: Beyond również wystawi Switcha na próbę.

Jednak według raportu Richarda Leadbettera z Digital Foundry, zwiastun, który pokazał nam, że Metroid Prime 4 żyje i ma się dobrze, dał nam wgląd w to, jak gra będzie działać na Switchu, a nie na jej następcy.

"Wewnętrzna rozdzielczość renderowania wynosi 900p, czyli tyle samo, co w Metroid Prime Remastered. I choć jest dobrze, są pewne problemy z aliasingiem, a nawet bardzo niewielkie spadki liczby klatek na sekundę" – powiedział Leadbetter. "Wszystko, co dotyczy makijażu wizualnego, jest spójne z naprawdę dobrze wykonaną grą na Switcha, w której Retro ma doskonałe osiągnięcia. Wyobrażam sobie, że studio deweloperskie jest naprawdę zadowolone, że ludzie nawiązują kontakt ze Switchem 2.

Wygląda więc na to, że nie zamierzamy robić bomby, instalując Metroid Prime 4: Beyond na naszym oryginalnym Switchu. Możemy sobie wyobrazić, że gra będzie działać znacznie lepiej na nieuniknionym następcy Switcha, ale przynajmniej nie poczujesz się oszukany, kupując ją na Switchu.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości