Jeśli jest jedna rzecz, której gracze domagają się za każdym razem, gdy pojawia się PlayStation Showcase, to jest to remake/remaster Bloodborne. Fani chcą, aby działał w 60 klatkach na sekundę i chcą tego na PC. Brzmi prosto i szczerze mówiąc, prawdopodobnie jest w tym dużo pieniędzy, ale z jakiegoś powodu, prawie dziesięć lat po premierze gry, nadal nie mamy remake'u.
W rozmowie z Eurogamerem szef FromSoftware, Hidetaka Miyazaki, odniósł się do apeli o remake. "Mówiąc prościej, bardzo się cieszę, że jest to tytuł z wieloma konkretnymi wspomnieniami, zarówno dla mnie, jak i dla personelu, który nad nim pracował" – powiedział. "A kiedy widzimy te pełne pasji głosy w społeczności, oczywiście czujemy się podekscytowani, czujemy się bardzo szczęśliwi, że mamy to i mamy te wspomnienia." "
Miyazaki mówił również o tym, jak nowy sprzęt może sprawić, że remake'i będą wyglądały tak, jakby miały prawdziwe ulepszenia w stosunku do oryginału. "Myślę, że posiadanie nowego sprzętu jest zdecydowanie częścią tego, co nadaje tym przeróbkom wartość. Rzeczy, których nie byłeś w stanie osiągnąć na poprzednich generacjach sprzętu, sposoby, w jakie nie byłeś w stanie wyrenderować określonych wyrażeń - [nowy sprzęt] czasami to umożliwia."
"Myślę, że z czysto ekonomicznego punktu widzenia, nowoczesny sprzęt pozwala większej liczbie graczy docenić wszystkie gry" – kontynuował. "Okazuje się, że jest to prosty powód, ale jako kolega z gry uważam, że dostępność jest ważna. Myślę, że to może być siła napędowa między przeniesieniem starej gry na nową platformę."
Tak więc bardzo nieuchwytna odpowiedź na koniec tego wszystkiego. Miyazaki ani nie potwierdza, ani nie zaprzecza remake'owi Bloodborne, ale na pewno ktoś nad nim pracuje? Prawdopodobnie? Może? Miejmy nadzieję? Myślę, że dowiemy się tego dopiero wtedy, gdy zostanie to kiedykolwiek ujawnione.