![Polecane: Relacja z CES 2025](/lay/themes/CES2025_LeftTopSplash.png)
Dansk
Svenska
Norsk
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文
Indonesia
日本語
한국어
Čeština
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Obserwuj nas
Square Enix wprowadziło nową Politykę Nękania Klientów Grupowych, której celem jest ochrona swoich pracowników przed nadużyciami ze strony toksycznych fanów. Polityka jasno stwierdza, że wszelkie nękanie, w tym przemoc, zniesławienie i dyskryminacja, będą prowadzić do wstrzymania przez firmę usług wsparcia lub dostępu do jej produktów. Firma stwierdziła, że takie zachowanie nie tylko zakłóca środowisko pracy, ale także wpływa na szersze doświadczenie klienta. Ten nowy środek jest bezpośrednią odpowiedzią na bieżące problemy, szczególnie ze strony fanów serii Final Fantasy, którzy skupili się na aktorach głosowych i twórcach w kwestii wyborów fabularnych.
Co sądzisz o decyzji Square Enix o wdrożeniu tej nowej polityki?