Polski
Gamereactor
wiadomości
Epic Mickey 2: The Power of Two

Spector o Disneyu: "Powinniśmy byli tworzyć gry, ale tego nie robiliśmy"

Rozmawiamy z deweloperem po zakończeniu jego panelu na temat narracji w grach wideo.

HQ

Warren Spector pojawił się w zeszłym tygodniu na wydarzeniu Nordic Game, gdzie opowiadał o narracji w grach wideo. Po panelu rozmawialiśmy z deweloperem o jego prezentacji, System Shocku 3, a także przeszłości i potencjalnej przyszłości Disneya w przestrzeni gier.

"Myślę, że Disney naprawdę nieźle sobie radził, gdy tam pracowałem. Nie dlatego, że byłem członkiem ekipy, ale po prostu radziliśmy sobie bardzo dobrze. Chłopaki z Avalanche i ich Disney Infinity, moje studio Junction Point z naszym projektem Epic Mickey - sporo tego było."

"Myślę, że jako deweloperzy wykonaliśmy całkiem niezłą robotę. Bob Iger, dyrektor generalny, mógłby powiedzieć więcej o kwestii bycia wydawcą, w której Disneyowi nigdy nie udało się osiągnąć tego, czego chciał."

"Całe doświadczenie z Disney Interactive było dla mnie świetne, ale też bardzo frustrujące, ponieważ będąc właścicielami wszystkich tych marek - mam na myśli Gwiezdne Wojny, Pixara, Myszkę Miki, Marvela - powinniśmy byli tworzyć gry wideo, ale tego nie robiliśmy. Szkoda, że Disney nie opracowuje już gier wewnętrznie."

Zapytany, czy odebrałby telefon, gdyby zadzwonił do niego Disney, deweloper dał jasno do zrozumienia, że jego miłość do korporacji nie jest jeszcze martwa. "Jeśli okoliczności na to pozwolą, wróciłbym do Disneya w mgnieniu oka."

Sprawdźcie poniższy wywiad, aby dowiedzieć się więcej o System Shocku 3 oraz narracji w grach.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości