Polski
Gamereactor
wiadomości
Shin Megami Tensei V: Vengeance

Shin Megami Tensei V: Vengeance dodaje 75 godzin nowej zawartości

I dużo muzyki, w tym 20 nowych motywów walki.

HQ

A czy to wszystko mieści się na kartridżu Nintendo Switch? To pytanie zadaje sobie po tym, jak producent Shinjiro Takata, reżyser Shiego Komori i kompozytor Ryota Kozuka ujawnili nowe szczegóły na temat Shin Megami Tensei V: Vengeance.

Trójka historyków serii z Atlusa była u sterów tej nowej wersji SMTV, a w wywiadzie dla Gamespot podzieliła się kilkoma naprawdę zaskakującymi faktami. Na początek szacowany czas potrzebny na przejście nowej zawartości szacuje się na około 75 godzin, więc możemy już nazwać tę wersję królewskim zabiegiem, który sprawił, że Persona 5 była świetna. Wiemy jednak, że tutaj nowa historia nie pokrywa się z pierwowzorem, ale biegnie inną drogą, co również stanowi główny element odróżniający ją od innych dzieł studia z serii JRPG.

Ale to nie tylko nowe funkcje, wrogowie i postacie (takie jak nowy członek drużyny), w które Vengeance jest naszpikowane. Przepisali również 80% motywów Shin Megami Tensei V i dodali wiele innych do ścieżki dźwiękowej słynącej z mieszanki stylów. W rzeczywistości Kozuka przyznał, że skomponowali "około 20 nowych motywów do bitew", co jest absolutnym barbarzyństwem.

Do premiery Shin Megami Tensei V: Vengeance (14 czerwca na PlayStation, Xbox, PC i Nintendo Switch pozostały niecałe dwa miesiące), więc nie możemy się doczekać, aby zobaczyć to wszystko na własne oczy i przedstawić Wam naszą pełną recenzję.

Shin Megami Tensei V: Vengeance

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości