Nadszedł czas, aby deweloper Complex Games uruchomił pierwszy duży dodatek do swojej strategicznej gry RPG, Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Duty Eternal. Dodatek pojawi się w przyszłym tygodniu, a chcąc dowiedzieć się nieco więcej o tym, co będzie serwować, rozszerzonej narracji, nowych sojusznikach i jednostkach wroga oraz dodatkowych wyzwaniach do pokonania, rozmawialiśmy z szefem studia Complex, Noah Decter-Jacksonem.
Gamereactor: Zanim porozmawiamy o dodatku, jak fani postrzegają grę od czasu jej premiery? Co to za słowo na ulicy, powiedzmy?
Decter-Jackson: Byliśmy zachwyceni ogólną pozytywną reakcją fanów na grę, ponieważ jesteśmy dość małym studiem, które tak długo próbuje wykroić ten ogromny projekt. To powiedziawszy, otrzymaliśmy mnóstwo opinii i próśb i staraliśmy się jak najlepiej działać na tych, które naszym zdaniem mogą ulepszyć grę, jednocześnie pracując nad DLC.
Jak określić, na której części ogromnego uniwersum Warhammera 40K skupić się podczas tworzenia dalszej zawartości Chaos Gate - Daemonhunters?
Ostatecznie Chaos Gate - Daemonhunters jest grą skoncentrowaną na tej wyraźnej kampanii strategicznej zarządzającej siłami uderzeniowymi Szarych Rycerzy, więc musimy skupić się na budowaniu gry w tym kontekście. To napędza wiele naszych kreatywnych decyzji, co można zobaczyć w tym, jak Duty Eternal opiera się na doświadczeniu kampanii.
Opowiedz nam o rozszerzeniu i co sprawia, że jest ono ekscytujące dla fanów Warhammera?
Duty Eternal skupia się na wariancie Blooma-plagi maszynowej zwanym "Technophage", więc wszystko w rozszerzeniu zostało zbudowane na tej konkretnej fabule, aby poszerzyć rozmiar głównej kampanii dla Chaos Gate - Daemonhunters.
W tym samym czasie wszyscy gracze napotkają nowe jednostki o tematyce Technofagów (poprzez darmową aktualizację), które dodają znaczące wzmocnienia w pancerzu i ogłuszeniu i mogą jednocześnie rozdzielić zbroję rycerza. Wprowadzamy więc do gry zupełnie nowy poziom wyzwań.
Czy możesz nam wyobrazić sobie narrację tego rozszerzenia? Co masz w zanadrzu dla fanów?
Oprócz [powyższego] wprowadzamy nową postać, która służy jako pośrednik między Adeptus Mechanicus: Magos Explorator Yeltrix.
Jakie nowe dodatki tu wprowadzasz? Mechanika rozgrywki, postacie, wrogowie itp. i jak one działają?
Czcigodny Dreadnought: Czcigodny Dreadnought to duża, ciężka platforma broni, którą będziesz mógł zabrać jako 5. miejsce w misjach Technophage Bloom, z własną unikalną bronią i ulepszeniami.
Tech Marine: Nowa klasa Tech Marine otrzymuje dostęp do jednostek serwitorów, które podążają za nimi na polu bitwy i mają własne unikalne umiejętności.
Fregata Gladius: Fregata Gladius to okręt pomocniczy do strategicznej warstwy gry, dający możliwość wysłania dodatkowych członków drużyny, aby zmierzyć się z misjami Blooma, do których nie możesz dotrzeć samodzielnie, z automatycznym rozwiązywaniem walki, odniesionymi obrażeniami i zdobytymi PD.
Nowi wrogowie:
Epidemia technofagów: Ten wirus infekuje twoje misje Bloom, czyniąc je znacznie trudniejszymi i wprowadzając nowe niestandardowe fale warp, które mogą znacznie bardziej wypaczyć walkę na korzyść wroga, absolutnie musisz utrzymać swojego Dreadnoughta w dobrym stanie, aby mieć jakąkolwiek nadzieję na pokonanie tej plagi.
Którą część dodatku najbardziej ekscytujecie dla fanów?
Zdecydowanie Dreadnought.
Dodatek Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters' Duty Eternal zadebiutuje na PC 6 grudnia.