Polski
Gamereactor
recenzje
Rollerdrome

Rollerdrome

Strzelanka akcji Roll7 może mieć styl, ale brakuje jej historii i treści.

HQ

Kilka tygodni temu opublikowałem zapowiedź nadchodzącej strzelanki akcji Roll7 Rollerdrome, w której wspomniałem, że gra była ciekawym połączeniem stylu i jazdy na łyżwach. Ta opinia wzięła się stąd, że mogłem zagrać kilka pierwszych etapów tytułu, a dziś mogę swobodniej mówić o całym doświadczeniu, które zaskakująco okazało się dość ulotne.

Mówię to, ponieważ Rollerdrome wcale nie jest zbyt długą grą. Teraz zwykle nie skupiam się na tego typu rzeczach, ale każdy, kto ma nadzieję na ponad sześciogodzinną fabułę dopasowaną do zwrotów akcji, znajdzie się w impasie, ponieważ większość tego, o co prosi Rollerdrome, to odhaczanie wyzwań na liście kontrolnej w różnych lokalizacjach. Nie zrozumcie mnie źle, w centrum jest historia, z tym obracającym się wokół bohaterki Kara Hasan dołączającej do toru sportów krwi Rollerdrome w nadziei na wygraną i spłatę ogromnego długu, który ona i jej rodzina nagromadzili, ale ponieważ jest to głównie opowiadane przez e-maile i wiadomości, które wydają się prawie nieistotne, powinieneś wiedzieć, że narracja tej gry prawie nie istnieje.

HQ

Jest to raczej strzelanka akcji, w której chodzi o styl. Jeśli lubisz gry Skate i Tony Hawk i zastanawiałeś się, jak by to było odwracać i oszukiwać podczas używania podwójnych pistoletów do strzelania do wrogich bojowników w stylu zwolnionym inspirowanym Matrixem, to jest to gra dla Ciebie. Jeśli nie, to proponuję dać mu przepustkę, ponieważ podczas gdy wyglądająca na Komiksowa grafika Moebiusa może przyciągnąć cię swoją żywotnością i kolorem, rozgrywka polega na zdobywaniu punktów i kończeniu wyzwań (takich jak wykonanie określonej sztuczki lub wyeliminowanie wroga podczas wykonywania określonego grindu) i robienie tego tak szybko, jak to możliwe. Należy wiedzieć, że ta pętla rozgrywki jest całkiem zabawna, ale zaczyna ci ciążyć, gdy masz siedem lub osiem poziomów, a wszystko, co naprawdę zmieniło się w rozgrywce, to kilka innych typów wrogów, które zostały wciągnięte do walki.

To jest reklama:

Jasne, różnorodność wroga trzyma cię na palcach, ponieważ w jednej minucie będziesz musiał unikać nadchodzących pocisków snajperskich, a następnie będziesz musiał unikać rakiet samonaprowadzających lub wrogów, którzy będą próbowali cię dosłownie zmiażdżyć. I tak, ta wymijająca rozgrywka naprawdę dobrze łączy się z systemem sztuczek i tym, jak jest on dołączony do mnożnika combo i systemu amunicji. Mam na myśli to, że w Rollerdrome dostajesz amunicję do broni tylko poprzez oszukiwanie lub doskonale unikanie nadchodzących ataków, co oznacza, że musisz posypać się w jakimś stylu, jeśli zamierzasz ukończyć poziom. Łączy się to z systemem combo, ponieważ za każdym razem, gdy eliminujesz wroga, twój mnożnik wzrasta o jeden, co oznacza, że jeśli chcesz ustawić ogromny wynik (który głównie obraca się wokół oszukiwania), musisz być płynny w swoich manewrach zabijania, a także w tym, jak szybko regenerujesz amunicję przez oszukiwanie. To wszystko płynie bardzo dobrze.

RollerdromeRollerdrome
RollerdromeRollerdrome

Ale jeśli zamierzasz również ukończyć wyzwania - co musisz zrobić, aby odblokować nowe poziomy - będziesz robić rzeczy, które wpływają na twój przepływ, ponieważ być może będziesz musiał ukończyć poziom bez użycia jednego z czterech rodzajów broni, a raczej wykonać jakąś trudną sztuczkę, która będzie wymagała wizyty lub dwóch w Trickpedii, aby ją zrozumieć i opanować. Zasadniczo oznacza to, że jeśli zamierzasz naprawdę ukończyć Rollerdrome, wykonując wszystkie wyzwania i ustawiając wysokie wyniki, będziesz powtarzać każdy poziom wiele razy, i wydaje się, że to jest to, na co liczy Roll7, ponieważ poza tym nie ma wiele więcej do zrobienia.

To jest reklama:

Istnieje tryb gry, który jest odblokowywany po ukończeniu Rollerdrome za pierwszym razem, który zwiększa nieco poziom trudności, czyniąc wrogów bardziej groźnymi i tak dalej, ale nadal będzie służył tym samym czterem lub pięciu arenom do gry, tym samym czterem broniom do użycia i tym samym wyzwaniom do pokonania. Wszystko to wydaje się bardzo powtarzalne, gdy wszystko jest powiedziane i zrobione, a szkoda, ponieważ podstawowa rozgrywka jest serwowana w bardzo wciągający i płynny sposób. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że gra mogłaby zrobić z nieco bardziej fascynującą historią lub może innym podejściem do dodawania nowych lokalizacji do rywalizacji, ponieważ to naprawdę nie wydaje się być funkcją i po prostu wydaje się, że się dzieje.

Chociaż wcale nie jestem szczególnie zachwycony Rollerdrome, mogę powiedzieć, że gra gra bardzo dobrze, styl graficzny jest absolutnie wspaniały i kreatywny, a koncepcja jest naprawdę na najwyższym poziomie. Ale czy to coś więcej niż szybka, niemal zręcznościowa gra sportowa, która nadaje się na kilka godzin zabawy? Cóż, trudno sugerować inaczej.

07 Gamereactor Polska
7 / 10
+
Podstawowa rozgrywka jest bardzo płynna i zabawna. Styl artystyczny jest genialny. Przyzwoita odmiana wroga. Naprawdę ciekawa koncepcja. System sztuczek jest dobrze zaprojektowany.
-
Fabuła wydaje się nieistniejąca. System listy kontrolnej wyzwań szybko się nudzi. Naprawdę banki powtarzalności jako sposób na utrzymanie graczy w grze.
overall score
to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

Powiązane teksty

0
RollerdromeScore

Rollerdrome

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Strzelanka akcji Roll7 może mieć styl, ale brakuje jej historii i treści.



Wczytywanie następnej zawartości