Retro Hits: Gry o superbohaterach, które utorowały drogę serii Arkham
Tak, istniały dobre gry o superbohaterach jeszcze zanim seria Batman: Arkham ustanowiła nowy złoty standard, a oto dowód na to...
Wzrost ceny: eksplozja kosztów konsol
Ceny konsol nie spadły, jak to zwykle bywa w tej generacji, ale raczej wzrosły. I niestety wiele wskazuje na to, że będzie jeszcze gorzej...
Kto ucierpiał z powodu największych zabójstw postaci w Marvel Cinematic Universe?
Przyjrzymy się bohaterom i złoczyńcom, którzy przeszli najgorsze przejście do MCU.
Dziesięciu najbardziej złych przywódców w historii kina
Agresywni przywódcy, których zło wykracza poza ekran. Równie złośliwe, co zabawne, Marcus postanowił sporządzić listę dziesięciu najgorszych w historii kina.
Dziesięciu najlepszych filmowych prezydentów w historii
Marcus ma dość wszystkich głupców u władzy na świecie, więc dołącz do niego, aby zanurzyć się głęboko w Hollywood, gdy wymienia dziesięciu najlepszych prezydentów filmowych w historii...
Momenty z gry, które nas zszokowały: część 5
Przyglądamy się innym momentom w grze, które zwaliły nas z nóg przy pierwszym zetknięciu się z nimi.
Dlaczego inne remastery powinny pójść za przykładem The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
Teraz, gdy mieliśmy trochę czasu z The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, można śmiało powiedzieć, że ustawił on poprzeczkę dość wysoko dla przyszłych remasterów.
Star Wars Day 2025: Wymarzone projekty Gamereactora osadzone w odległej galaktyce
Dramat kryminalny Bossa Nassa? Historia pochodzenia Sebulby? Mamy kilka bardzo dziwacznych i zwariowanych pomysłów.
Tekst: GR Staff
Borderlands 4 wygląda obiecująco, ale wciąż pozostaje pytanie, czy może dorównać szczytowi serii
Z najnowszego State of Play wyłania się trochę mieszany worek, przynajmniej dla tego autora.
Boss Moves: Gdybym był szefem Rare (i Konami)
Kontynuujemy pracę jako hipotetyczni szefowie studia, tym razem skupiając się na kilku innych ikonach branży.
Momenty w grach, które nas zszokowały: część 4
Niektóre gry decydują się na grę na emocjach, takich jak strach, miłość lub smutek, niektóre poprzez rewolucyjną mechanikę gry, a inne z choreograficznymi doświadczeniami, których nigdy nie zapomnimy.
Czas przed ekranem - maj 2025 r.
Zapowiada się pracowity okres dla kinomanów i abonentów usług przesyłania strumieniowego.
Tekst:
Ben Lyons
14 godzin jako prawdziwy Sinluz: Dziwne doświadczenie wielkiego blackoutu w elektryczności w Hiszpanii
A wraz ze świecami nastał spokój. Co Wielka przerwa w dostawie prądu mówi nam o tym, jak żyjemy?
Ruchy bossów: Gdybym był szefem Halo Studios (i BioWare)
Seria artykułów Boss Moves jest kontynuowana, a tym razem wcielamy się w dream bossa dla pięciu kolejnych naszych ulubionych deweloperów.
Gry, na które warto zwrócić uwagę - maj 2025 r.
Zapowiada się bardzo, bardzo pracowity okres dla fanów gier wideo wszelkiego rodzaju.
Tekst:
Ben Lyons
Rozrywamy na strzępy nowy zwiastun drugiego sezonu serialu Wednesday na Netflix
Więcej mroku, więcej intensywności i potencjalnie nierozłączny duet między Wednesday Addams i Tylerem Galpinem, to wszystko i jeszcze więcej czeka nas w tym nowym sezonie. Spekulujmy, a przede wszystkim wypatroszyjmy to...
Tekst: Andrea Flores
10 najlepszych filmów o zombie wszech czasów
Już tylko tygodnie dzielą nas od premiery filmu Danny'ego Boyle'a "28 lat później", a przed tym wybraliśmy 10 najlepszych naszym zdaniem filmów o zombie, jakie kiedykolwiek powstały.
Oto kilka obiecujących projektów niezależnych z całego świata, które sprawdziliśmy na DevGAMM Gdańsk
Branża indie nadal dąży do eksperymentowania, łącząc różne już ustalone style, a w Polsce udało nam się wypróbować niektóre z nich i porozmawiać z ich twórcami.
Tekst: Carles Font
Boss Moves: Gdybym był szefem FromSoftware (i CD Projekt Red)
W równoległym wszechświecie zarządzamy pięcioma ulubionymi przez fanów deweloperami i tak byśmy to zrobili, gdybyśmy mieli okazję.
Momenty w grach, które nas zszokowały: część 3
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o niektórych momentach w grach, które najbardziej nas zszokowały w ciągu ostatnich 30 lat. Teraz nadszedł czas, aby kontynuować tę podróż.
Squids, S.T.A.L.K.E.R. i Sporks: Pracownicy Gamereactora dzielą się swoimi ulubionymi jajkami wielkanocnymi
Zespół redakcyjny zebrał się, aby zwrócić uwagę na swoje ulubione jajeczne jajka wielkanocne we wszystkich grach wideo.
Tekst: GR Staff
Momenty w grach, które nas zszokowały: część 2
Wczoraj Jonas Mäki pisał o momentach, które najbardziej go wstrząsnęły w ciągu ostatnich 30 lat. Teraz nadszedł czas, aby Hegevall zrobił to samo...
Momenty w grach, które nas zszokowały: część 1
Często grze trochę trudniej jest zaskoczyć zwrotami akcji, jak w naprawdę dobrym filmie lub książce, ale kiedy już to nastąpi, wynik jest tym lepszy i często jest prawdziwym szokiem.
Baldur's Gate III: Wyjaśnienie wszystkich podklas w patchu 8
Dwanaście nowych opcji dla najnowszego Tava lub Darge'a może brzmieć nieco onieśmielająco, ale mamy dla was podsumowanie tego, co każda z nich robi w prostych słowach.
Boss Moves: Gdybym był szefem id Software (i Naughty Dog)
Śnienie jest możliwe... W niewielkiej serii artykułów Petter śni o przeniesieniu się do równoległego świata, w którym może decydować o losie swoich ulubionych deweloperów.
Od niczego do wszystkiego: Gry, które powstały z popiołów
Obecnie jest wiele gier, które zostały wydane w pośpiechu w stanie niedokończonym, ku ogromnemu rozczarowaniu graczy, ale powstały z popiołów i dziś oferują doskonałą rozrywkę...
Tekst: Editorial Staff
Call of Duty: Warzone powraca
Po okropnym okresie dla niegdyś popularnej dojnej krowy Actisona, Raven ponownie naprawił sytuację i po pięciomiesięcznym bojkocie Hegevall powrócił...
Obecny stan branży i dążenie do tworzenia nowych studiów niezależnych i AA
Na DevGAMM w Gdańsku mieliśmy okazję porozmawiać o studiach gier i ich zarządzaniu z Larsem Håhusem, CEO Llama Lane i weteranem kilku firm.
Tekst: Carles Font
Switch 2: Kilka wstępnych przemyśleń
Teraz już wiemy, kiedy nadejdzie, ile będzie kosztować, jakie będzie miał funkcje i co najważniejsze - jakimi grami będziemy mogli się z nim cieszyć...
Wrażenia ze sprzętu Nintendo Switch 2 - co podobało mi się najbardziej, a najmniej
Spędziłem prawie cztery godziny z nową hybrydową konsolą i niektórymi jej peryferiami, a oto garść dobrych i niezbyt dobrych przemyśleń.
Nintendo Switch 2 Direct Recap: Wszystkie ogłoszenia i ujawnienia
Podczas transmisji fani mogli zobaczyć wiele rzeczy, dlatego stworzyliśmy to skondensowane podsumowanie, aby zebrać je wszystkie w jednym miejscu.
Tekst:
Ben Lyons
Ogłoszenia marzeń redaktora dotyczące Switcha 2
Już prawie czas, aby Nintendo pochwaliło się Switchem 2 w całej okazałości, opowiadając nam o samym sprzęcie, nadchodzących grach i cenie. Tu znajdziecie wymarzone zapowiedzi redakcji...
Tekst: Editorial Staff
Czas przed ekranem - kwiecień 2025 r.
Ten miesiąc ma wiele do zaoferowania fanom kina i telewizji, w tym kilka różnych adaptacji gier wideo.
Nintendo Switch: od chwiejnego początku do dominacji nad światem
Wii U poniosło porażkę, a Nintendo 3DS nie wystartowało tak, jak zwykle robią to przenośne konsole Nintendo. Wiele spoczywało na barkach Switcha, który przyszedł, zobaczył i zwyciężył.
Gry, na które warto zwrócić uwagę - kwiecień 2025 r.
Jest kilka perełek, na które warto zwrócić uwagę, ale poza tym kwiecień jest dość stabilnym miesiącem dla nowych gier wideo.
10 najlepszych konsol Nintendo (i Wii U)
W ramach naszego obecnego tygodnia tematycznego Nintendo Switch i Switch 2 wymieniliśmy najlepsze konsole japońskiego giganta gier.
Tekst: Petter Hegevall & Jonas Mäki
Patrząc w przyszłość na EA Sports WRC 25
EA Sports WRC został rozszerzony o najnowszy pakiet DLC od Codemasters, co oznacza, że teraz skupiamy się na tym, co deweloper zaplanował na tę zimę.
10 najlepszych gier na Nintendo Switch
W ramach naszego tygodnia tematycznego, w którym piszemy o Switchu i Switchu 2 przed oficjalną prezentacją nowej konsoli - oto dziesięć najlepszych naszym zdaniem tytułów konsoli...
Tekst: Editorial team
Wgląd w tworzenie Blasphemous: Gra planszowa
Blasphemous: Gra planszowa jest już w drodze, a Joel usiadł, aby porozmawiać z twórcami gry...
Tekst: Joel Petterson
Wywiad z World of Warcraft: Podsumowanie po aktualizacji Undermine(d)
Jak radzi sobie dziś długoletnia gra MMO?
Co zobaczymy podczas prezentacji Nintendo Switch 2?
W przyszłym tygodniu, po krótkim zwiastunie wideo, nadszedł czas, aby Nintendo naprawdę zagłębiło się w swoją nową konsolę...
Elgato Facecam MK.2 i Stream Deck +
Najlepszy duet streamingowy? Tak, całkiem możliwe.
Twilight: 2000 - Brutalna gra RPG o przetrwaniu i wojnach
Bliższe spojrzenie na nową wersję klasycznej gry fabularnej i dwóch dostępnych rozszerzeń.
Nazwy gier: Niepotrzebnie długie z niepotrzebnymi dwukropkami
Podczas gdy wiele gier ma tytuły, które po prostu spływają z języka, ostatnio kilka z nich było absolutnie zaskakujących.
Samsung World 2025: Więcej sztucznej inteligencji i ulepszony sprzęt w nowej linii telewizorów Samsung
Wybraliśmy się w podróż do Niemiec, aby zobaczyć, co ma w zanadrzu oferta telewizorów Samsung na resztę 2025 roku i później.
Mass Effect: Gra planszowa - Priorytet Hagalaz
Powrót do uniwersum Mass Effect, ale tym razem na stole w salonie w formie gry planszowej.
Rozmawiamy z dyrektorem Assassin's Creed Shadows o Yasuke, projekcie Ubisoftu opartym na znacznikach i nie tylko
Jonathan Dumont zgodził się odpowiedzieć na nasze pytania dotyczące filozofii projektowania Ubisoftu i tego, jak "w pewnym sensie spodziewano się reakcji na Yasuke".
The Last of Us: Ucieczka z ciemności
To podejście do słynnej serii Naughty Dog ma kilka interesujących pomysłów, ale ostatecznie upada.
Gówniane Retro 2
Bycie graczem w przeszłości nie zawsze było najłatwiejszą rzeczą, mieliśmy niewiele gier do wyboru i były one bardzo drogie. Graliśmy więc tym, co wpadło nam w ręce, ale wielu z nich nie powinniśmy byli dotykać dziesięciometrowym kijem...
Grałem w godzinę w Nubby's Number Factory i już jestem przekonany, że jest tak samo wciągająca jak Balatro
Wyobraźcie sobie, że Peggle, Balatro i Pizza Tower mieszają się w jedno, a jesteście w stanie opisać, czym jest Nubby's.