Polski
Gamereactor
guide
Civilization VII

Civilization VII: Wyjaśnienie unikalnych zdolności każdego lidera

Wybraliśmy wszystkie wzmocnienia i atrybuty przywódców w Civilization VII, abyście wiedzieli, kto będzie pasował do waszego stylu gry.

HQ

Civilization VII może oficjalnie zadebiutować dopiero w przyszłym tygodniu, ale jeśli kupiłeś grę w wersji Deluxe lub Founders Edition, otrzymasz pięć dni wczesnego dostępu, co oznacza, że gra jest w zasadzie wydana, ale nie została wydana, jeśli to ma sens. W każdym razie, kiedy zaczynasz swoją grę Civilization VII, będziesz musiał wybrać przywódcę, wraz ze swoją cywilizacją, w zależności od epoki, w której się znajdujesz. Twój przywódca przejdzie z tobą grę od epoki starożytności do epoki współczesnej, więc będziesz chciał dokonać właściwego wyboru. Bez zbędnych ceregieli, oto wszyscy liderzy Civilization VII i to, co robią, abyś wiedział, którego wybrać:

Amina - Ekonomiczna/Militaristyczna

+1 do pojemności zasobów w miastach
+1 złoto na epokę za każdy zasób przypisany do miast
+5 do siły bojowej jednostek na równinach i pustyni

Ashoka, Zdobywca Świata – Dyplomatyczny/Militarystyczny

+1 do produkcji za każde 5 nadmiaru zadowolenia w miastach
+10% do produkcji w osadach, które nie zostały założone przez ciebie.
Wypowiedzenie formalnej wojny zapewnia świętowanie
+10 do siły bojowej przeciwko dzielnicom dla wszystkich jednostek podczas świętowania

Ashoka, Wyrzeczenie się Świata – Dyplomata/Ekspansjonista

+1 do żywności w miastach za każde 5 nadmiaru zadowolenia
+10% żywności we wszystkich osadach podczas świętowania
Wszystkie budynki zyskują +1 do sąsiadowania ze szczęściem za wszystkie ulepszenia.

To jest reklama:

Oktawian August - Kulturalny/Ekspansjonista

+2 do produkcji w stolicy za każde miasto
Może kupować budynki kultury w miastach
+50% złota do kupowania budynków w miastach

To jest reklama:

Benjamin Franklin - dyplomata/naukowiec

+1 do nauki na epokę w budynkach produkcyjnych w miastach
+50% do produkcji potrzebnej do budowy budynków produkcyjnych
+1 do nauki na epokę z aktywnych przedsięwzięć, które rozpoczęliście lub wspieraliście.
Może mieć aktywne dwa przedsięwzięcia tego samego typu w tym samym czasie.

Katarzyna Wielka - Kulturalno-Naukowy

+2 do kultury na epokę za wystawione wielkie dzieła
Budynki z miejscami na wielkie dzieła zyskują 1 dodatkowe miejsce.
Miasta założone w tundrze zyskują naukę równą 25% swojej kultury na turę.

Karol Wielki - Militarystyczny/Naukowy

Budynki wojskowe i naukowe otrzymują sąsiadujące ze sobą punkty zadowolenia dla kwater.
Zyskaj 2 darmowe jednostki kawalerii, wchodząc do świętowania
+5 do siły bojowej jednostek kawalerii podczas świętowania

Konfucjusz - Ekspansjonista/Naukowiec

Tempo wzrostu o 25% w miastach
+2 do nauki dla każdego specjalisty

Friederich, barokowy - militarystyczny/kulturalny

Zdobądź wielkie dzieło, zdobywając osadę po raz pierwszy
Zyskujesz jednostkę piechoty, budując budynek kultury.

Friederich, Skośny - Militarystyczny/Naukowy

Dowódcy armii rozpoczynają z odznaczeniem za zasługi
Zyskujesz jednostkę piechoty, budując budynek naukowy

Harriet Tubman − Dyplomatyczna/Militarystyczna

+100% do wpływu na inicjowanie działań szpiegowskich
Zyskaj 5 punktów wsparcia wojennego we wszystkich wypowiedzianych przeciwko tobie wojnach
Jednostki ignorują kary do ruchu zapewniane przez roślinność.

Hatszepsut - Kulturalno-Gospodarcza

+1 do kultury za każdy importowany surowiec
+15% do produkcji potrzebnej do wznoszenia budynków i cudów w miastach sąsiadujących z żeglownymi rzekami

Himiko, Wysoki Szaman - Kulturalny/Dyplomatyczny

+2 do zadowolenia na epokę budynków zadowolenia
+50% do produkcji potrzebnej do budowy budynków zadowolenia
+20% kultury, ale -10% nauki. Efekty te są podwajane podczas świętowania

Himiko, Królowa Wa - Dyplomatyczna/Naukowa

Zdobądź unikalne przedsięwzięcie o nazwie Przyjaciel Wei, które można wykonać w sojuszu, aby zapewnić tobie i twojemu sojusznikowi +25% do nauki.
+4 pkt. nauki na epokę za każdego przywódcę, z którym się przyjaźnisz lub jesteś pomocny.
Może wspierać przedsięwzięcia za darmo

Ibn Battuta - Ekspansjonista/Dzika Karta

Zdobywa 2 punkty atrybutów dzikiej karty po pierwszym obywatelu w każdej epoce.
+1 do wzroku dla wszystkich jednostek
Zdobądź unikalne przedsięwzięcie o nazwie Mapy Handlowe, które pozwoli ci stopniowo widzieć obszary eksplorowane przez innych przywódców

Izabela - Ekspansjonistka/Ekonomiczna

Zdobądź 300 sztuk złota za każdym razem, gdy odkryjesz cud natury. Dodatkowe 100 sztuk złota, jeśli znajduje się w Odległych Krainach
+100% do plonów pól z cudów natury
+50% złota na zakup jednostek morskich
-1 złoto na utrzymanie jednostek morskich

José Rizal - Kulturalny/Dyplomatyczny

Zdobywając nagrody z wydarzenia fabularnego, zyskujesz dodatkowo 20 kultur i złota na epokę.
Ma dodatkowe wydarzenia fabularne
+50% czasu trwania świętowania
+50% do zadowolenia z okazji świętowania

Lafayette - Kulturalny/Dyplomatyczny

Zdobywa unikalne przedsięwzięcie o nazwie Reforma, które zapewnia dodatkowe miejsce na politykę społeczną.
+1 do siły bojowej za każdą tradycję, z wyjątkiem polityki, przypisaną do rządu. +2 do kultury i zadowolenia na epokę w osadach. Efekty te są podwojone w Odległych Krainach.

Machiavelli - Dyplomacja/Ekonomia

+3 do wpływów na epokę
Zyskuje 50 sztuk złota za każdą epokę, jeśli twoje działania dyplomatyczne zostaną zaakceptowane, lub 100 sztuk złota, jeśli zostaną odrzucone.
Ignoruje wymagania dotyczące relacji w celu wypowiedzenia formalnych wojen
Czy może zaciągnąć wojska z miast-państw, których nie jesteś suzerenem?

Napoleon, Cesarz - Gospodarczy/Dyplomatyczny

Zyskuje unikalną sankcję o nazwie System Kontynentalny. Zmniejsza limit szlaku handlowego wybranego przywódcy do wszystkich pozostałych przywódców o jeden
+8 sztuk złota na epokę za każdego przywódcę, z którym jesteś nieprzyjazny lub wrogi
Może odrzucić Endeavours za darmo

Napoleon, Rewolucjonista - Militarystyczny/Kulturalny

+1 do ruchu dla wszystkich jednostek lądowych
Pokonanie wrogiej jednostki zapewnia kulturę równą 50% jej siły bojowej

Pachacuti - Ekonomiczny/Ekspansjonista

Wszystkie budynki otrzymują +1 do przylegania żywności dla gór
Specjaliści sąsiadujący z górami nie mają utrzymywania zadowolenia

Tecumseh - Militarystyczny/Dyplomatyczny

+1 do żywności i produkcji na epokę w osadach dla każdego państwa, którego jesteś suzerenem
+1 do siły bojowej dla wszystkich jednostek w każdym mieście-państwie, którego jesteś suzerenem

Trung Trac - Militarystyczny/Naukowy

Zdobądź 3 darmowe poziomy swoim pierwszym dowódcą armii
20% doświadczenia dowódcy
+10% do nauki w miastach na mapie tropikalny. Jest ona podwajana, gdy wypowiadasz wojnę formalną

Kserkses, Król Królów - Ekonomiczny/Militarystyczny

+3 do siły bojowej dla jednostek, które atakują na terytorium neutralnym lub wrogim
Zdobądź 100 kultur i złota na epokę, gdy zdobędziesz osadę po raz pierwszy.
+10% złota we wszystkich osadach. Podwojone w osadach, które nie zostały założone przez ciebie
+1 Limit rozliczeń na epokę

Kserkses, Archemenid - Kulturalno-Ekonomiczny

+1 do limitu szlaków handlowych ze wszystkimi innymi przywódcami
Zyskaj 50 pkt. kultury i 100 sztuk złota za każdą epokę, budując szlak handlowy lub drogę handlową
+1 do kultury i złota na epokę na unikalne budynki i ulepszenia

Jeśli chcesz również sprawdzić cywilizacje, w które możesz grać, obejrzyj poniższy film:

HQ

Powiązane teksty

Civilization VII Score

Civilization VII

RECENZJA. Przez Alex Hopley

Król 4X powraca, a my nie możemy oprzeć się pokusie, aby zagrać jeszcze jedną turę.



Wczytywanie następnej zawartości