Civilization VII może oficjalnie zadebiutować dopiero w przyszłym tygodniu, ale jeśli kupiłeś grę w wersji Deluxe lub Founders Edition, otrzymasz pięć dni wczesnego dostępu, co oznacza, że gra jest w zasadzie wydana, ale nie została wydana, jeśli to ma sens. W każdym razie, kiedy zaczynasz swoją grę Civilization VII, będziesz musiał wybrać przywódcę, wraz ze swoją cywilizacją, w zależności od epoki, w której się znajdujesz. Twój przywódca przejdzie z tobą grę od epoki starożytności do epoki współczesnej, więc będziesz chciał dokonać właściwego wyboru. Bez zbędnych ceregieli, oto wszyscy liderzy Civilization VII i to, co robią, abyś wiedział, którego wybrać:
+1 do pojemności zasobów w miastach
+1 złoto na epokę za każdy zasób przypisany do miast
+5 do siły bojowej jednostek na równinach i pustyni
+1 do produkcji za każde 5 nadmiaru zadowolenia w miastach
+10% do produkcji w osadach, które nie zostały założone przez ciebie.
Wypowiedzenie formalnej wojny zapewnia świętowanie
+10 do siły bojowej przeciwko dzielnicom dla wszystkich jednostek podczas świętowania
+1 do żywności w miastach za każde 5 nadmiaru zadowolenia
+10% żywności we wszystkich osadach podczas świętowania
Wszystkie budynki zyskują +1 do sąsiadowania ze szczęściem za wszystkie ulepszenia.
+2 do produkcji w stolicy za każde miasto
Może kupować budynki kultury w miastach
+50% złota do kupowania budynków w miastach
+1 do nauki na epokę w budynkach produkcyjnych w miastach
+50% do produkcji potrzebnej do budowy budynków produkcyjnych
+1 do nauki na epokę z aktywnych przedsięwzięć, które rozpoczęliście lub wspieraliście.
Może mieć aktywne dwa przedsięwzięcia tego samego typu w tym samym czasie.
+2 do kultury na epokę za wystawione wielkie dzieła
Budynki z miejscami na wielkie dzieła zyskują 1 dodatkowe miejsce.
Miasta założone w tundrze zyskują naukę równą 25% swojej kultury na turę.
Budynki wojskowe i naukowe otrzymują sąsiadujące ze sobą punkty zadowolenia dla kwater.
Zyskaj 2 darmowe jednostki kawalerii, wchodząc do świętowania
+5 do siły bojowej jednostek kawalerii podczas świętowania
Tempo wzrostu o 25% w miastach
+2 do nauki dla każdego specjalisty
Zdobądź wielkie dzieło, zdobywając osadę po raz pierwszy
Zyskujesz jednostkę piechoty, budując budynek kultury.
Dowódcy armii rozpoczynają z odznaczeniem za zasługi
Zyskujesz jednostkę piechoty, budując budynek naukowy
+100% do wpływu na inicjowanie działań szpiegowskich
Zyskaj 5 punktów wsparcia wojennego we wszystkich wypowiedzianych przeciwko tobie wojnach
Jednostki ignorują kary do ruchu zapewniane przez roślinność.
+2 do zadowolenia na epokę budynków zadowolenia
+50% do produkcji potrzebnej do budowy budynków zadowolenia
+20% kultury, ale -10% nauki. Efekty te są podwajane podczas świętowania
Zdobądź unikalne przedsięwzięcie o nazwie Przyjaciel Wei, które można wykonać w sojuszu, aby zapewnić tobie i twojemu sojusznikowi +25% do nauki.
+4 pkt. nauki na epokę za każdego przywódcę, z którym się przyjaźnisz lub jesteś pomocny.
Może wspierać przedsięwzięcia za darmo
Zdobywa 2 punkty atrybutów dzikiej karty po pierwszym obywatelu w każdej epoce.
+1 do wzroku dla wszystkich jednostek
Zdobądź unikalne przedsięwzięcie o nazwie Mapy Handlowe, które pozwoli ci stopniowo widzieć obszary eksplorowane przez innych przywódców
Zdobądź 300 sztuk złota za każdym razem, gdy odkryjesz cud natury. Dodatkowe 100 sztuk złota, jeśli znajduje się w Odległych Krainach
+100% do plonów pól z cudów natury
+50% złota na zakup jednostek morskich
-1 złoto na utrzymanie jednostek morskich
Zdobywając nagrody z wydarzenia fabularnego, zyskujesz dodatkowo 20 kultur i złota na epokę.
Ma dodatkowe wydarzenia fabularne
+50% czasu trwania świętowania
+50% do zadowolenia z okazji świętowania
Zdobywa unikalne przedsięwzięcie o nazwie Reforma, które zapewnia dodatkowe miejsce na politykę społeczną.
+1 do siły bojowej za każdą tradycję, z wyjątkiem polityki, przypisaną do rządu. +2 do kultury i zadowolenia na epokę w osadach. Efekty te są podwojone w Odległych Krainach.
+3 do wpływów na epokę
Zyskuje 50 sztuk złota za każdą epokę, jeśli twoje działania dyplomatyczne zostaną zaakceptowane, lub 100 sztuk złota, jeśli zostaną odrzucone.
Ignoruje wymagania dotyczące relacji w celu wypowiedzenia formalnych wojen
Czy może zaciągnąć wojska z miast-państw, których nie jesteś suzerenem?
Zyskuje unikalną sankcję o nazwie System Kontynentalny. Zmniejsza limit szlaku handlowego wybranego przywódcy do wszystkich pozostałych przywódców o jeden
+8 sztuk złota na epokę za każdego przywódcę, z którym jesteś nieprzyjazny lub wrogi
Może odrzucić Endeavours za darmo
+1 do ruchu dla wszystkich jednostek lądowych
Pokonanie wrogiej jednostki zapewnia kulturę równą 50% jej siły bojowej
Wszystkie budynki otrzymują +1 do przylegania żywności dla gór
Specjaliści sąsiadujący z górami nie mają utrzymywania zadowolenia
+1 do żywności i produkcji na epokę w osadach dla każdego państwa, którego jesteś suzerenem
+1 do siły bojowej dla wszystkich jednostek w każdym mieście-państwie, którego jesteś suzerenem
Zdobądź 3 darmowe poziomy swoim pierwszym dowódcą armii
20% doświadczenia dowódcy
+10% do nauki w miastach na mapie tropikalny. Jest ona podwajana, gdy wypowiadasz wojnę formalną
+3 do siły bojowej dla jednostek, które atakują na terytorium neutralnym lub wrogim
Zdobądź 100 kultur i złota na epokę, gdy zdobędziesz osadę po raz pierwszy.
+10% złota we wszystkich osadach. Podwojone w osadach, które nie zostały założone przez ciebie
+1 Limit rozliczeń na epokę
+1 do limitu szlaków handlowych ze wszystkimi innymi przywódcami
Zyskaj 50 pkt. kultury i 100 sztuk złota za każdą epokę, budując szlak handlowy lub drogę handlową
+1 do kultury i złota na epokę na unikalne budynki i ulepszenia
Jeśli chcesz również sprawdzić cywilizacje, w które możesz grać, obejrzyj poniższy film: