Niedawno spotkaliśmy się z Ianem Rapoportem, projektantem MultiVersus, aby porozmawiać o nadchodzącej pełnej wersji gry. Rozmawialiśmy o wnioskach wyciągniętych z bety, o tym, czy jest jakaś postać, której Player First Games nie dodałoby do składu, oraz o tym, jak gra pozostaje zbalansowana między meczami 1 na 1 i 2 na 2.
Zapytany o złożoność balansu postaci, aby były równie silne w walce 1 na 1 i 2 na 2, Rapoport zdradził nam mały sekret: postacie są zwykle silniejsze w 2 na 2. Ale jest pewien haczyk.
"Powiedziałbym, że jeśli chodzi o dostrajanie mocy, chcemy wykorzystać te umiejętności w trybie współpracy, aby były nieco silniejsze, jeśli synchronizujesz się z kolegą z drużyny i naprawdę lubisz pracować razem jako zespół" – wyjaśnia. "Jest kilka naprawdę szalenie potężnych rzeczy, które możesz zrobić, ale myślę, że sprowadza się to po prostu do dużej ilości grania, testowania, słuchania społeczności, uh, chcemy mieć uszy zawsze otwarte, jeśli coś wydaje się, że zaszło za daleko i po prostu sprawdzać to w grze".
"W studiu gramy wiele meczów różnymi postaciami i po prostu staramy się zobaczyć, jak daleko możemy popchnąć rzeczy, więc tak, to jest tak, że ta granica między tym jest niesamowita i czy to wydaje się trochę za daleko i próbujemy znaleźć to idealne miejsce".
Tak więc, jeśli jeszcze nie połączyliście sił z kumplem lub macie na myśli idealną kombinację postaci, możecie poczuć się nieco silniejsi w MultiVersus, gdy pojawi się 28 maja. Sprawdź nasz pełny wywiad z Ianem Rapoportem poniżej: