Bardzo powszechne stało się oglądanie gier wydawanych w zasadniczo niedokończonych stanach jako projektów wczesnego dostępu, a wszystko po to, aby deweloperzy mogli wziąć pod uwagę opinie społeczności i graczy podczas dalszego kończenia projektu. Baldur's Gate III jest bardzo pozytywnym i wybitnym przykładem tego, jak można to wykorzystać, ale było też wiele przypadków, w których ten wybór wydawał się szkodliwy dla płacącego konsumenta.
W zmianie sprzecznej z niedawną tradycją, deweloperzy z Kappa Bits zdecydowali się zrezygnować z planowanej premiery wczesnego dostępu dla ich Stardew Valley niezależnego symulatora życia, Pixelshire, a zamiast tego po prostu zadebiutować grą jako pełny produkt w stanie 1.0.
Kappa Bits stwierdza, że decyzja o tym została "podjęta w najlepszym interesie naszych graczy i jakości gry" i że "zapewnia to wydanie Pixelshire w najbardziej dopracowanej formie".
Pomijając wczesny dostęp i zamiast tego celując w niepotwierdzoną datę premiery w 2024 roku, powiedziano nam, że zespół programistów jest w trakcie tworzenia nowych funkcji dla tytułu, aby poprawić wrażenia z gry i "przekroczyć twoje oczekiwania".
Czy sprawdzisz Pixelshire, gdy pojawi się w przyszłym roku?