Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
artykuły
Overwatch 2

Overwatch 2: Nasze wrażenia z Królowej Junkerów

Spędziliśmy sporo czasu grając z ostatnio zapowiedzianą postacią Overwatch 2 i mamy mnóstwo przemyśleń.

HQ

Druga beta Overwatch 2 rozpoczęła się stosunkowo niedawno, a gracze mieli okazję wrócić do oczekiwanej kontynuacji Blizzarda, aby przetestować nową postać, Junker Queen, a także zbadać nową mapę hybrydową, Rio. Dostępny również dla graczy PlayStation i Xbox, spędziłem trochę czasu w becie, umieszczając Junker Queen przez dzwonek, a po kilku grach jasne jest, że Blizzard jest zwycięzcą z tą postacią.

I mówię to jako ktoś, kto był raczej rozczarowany Sojourn, nową postacią, która została wprowadzona w pierwszej becie. Nie zrozumcie mnie źle, Sojourn jest niesamowicie potężną postacią, która wymaga wielu umiejętności i waleczności do opanowania, ale jej zestaw wydaje się zbyt podobny do Soldier 76 w moich oczach, aby czuć się ekscytującym lub naprawdę szczególnie świeżym. Z drugiej strony Junker Queen nie cierpi z powodu tego samego losu, nawet jeśli istnieją umiejętności i ruchy, które wyraźnie przypominają inne postacie z Overwatch.

HQ

Na początek istnieje wyraźna znajomość Roadhog, jeśli chodzi o Junker Queen. Obaj używają strzelb jako swojej podstawowej broni, nawet jeśli broń Junker Queen wydaje się mieć nieco większy zasięg, ze względu na węższy rozpiętość, co odbywa się kosztem niższego strzału z maksymalnych obrażeń. Dopasuj to do zdolności Jagged Blade - która jest nożem do rzucania, który można przywołać i pociągnie każdego nabitego wroga w kierunku Junker Queen - i zobaczysz, że nie tylko podstawowa broń, ale hak Roadhoga / Jagged Blade mają podobny charakter. Nie oznacza to jednak, że ta umiejętność jest nienatchniona lub nudna. Nie, w rzeczywistości jest to już jedna z moich ulubionych umiejętności w Overwatch w ogóle. A to dlatego, że jest to w rzeczywistości strzał obosieczny, ponieważ wymaga precyzji w rzucie, ale także dobrego pozycjonowania i wyczucia czasu na przywołaniu, jeśli chcesz zmusić wroga do wybicia się z miejsca. Połącz to z faktem, że uderzenie jest nieskończenie satysfakcjonujące i widać, że Blizzard przybił tę umiejętność.

To jest reklama:
Overwatch 2Overwatch 2

Ale to nie wszystko, co może zrobić Junker Queen, ponieważ może również wymachiwać swoim masywnym toporem w stożku przed nią, który po trafieniu zrani wrogów i zada część obrażeń. Jest to zasadniczo ten sam atak, co młot Reinhardta, z wyjątkiem kombinacji z raniącym pasywnym Junker Queen, gdzie melees, Jagged Blade i Carnage Axe kołyszą się, wszystkie pozostawiają cele z krótkim efektem krwawienia, który jest odwzajemniony jako uzdrowienie dla samej Królowej Junkerów. A to jeszcze bardziej komplikuje się z jej zdolnością Commanding Shout, która zwiększa zdrowie Królowej Junkerów o 200 i wzmacnia jej prędkość ruchu o 30%, co sprawia, że pokonanie jej jest tym trudniejsze, co jest konieczne, ponieważ brakuje jej dużo samoleczenia, nie ma podstawowego pancerza ani osłony i nie ma tak naprawdę żadnych innych metod ochrony siebie.

Jest to jednak wyraźnie styl projektowania Junker Queen, ponieważ jest to postać, która polega na agresji i wywieraniu presji na drużynę wroga. Jeśli dasz jej przestrzeń do zrobienia czegoś takiego, Junker Queen przebiegnie przez twoją drużynę i rozerwie ją na strzępy, ale jeśli uda ci się ją odizolować i skupić na niej, spadnie bardzo szybko, ponieważ brakuje jej wielu ruchów i cech samoobrony. Nie oznacza to jednak, że nie może uciec przed wiązaniem, ponieważ jej Ultimate: Rampage jest dość długą kreską, ale biorąc pod uwagę jej możliwości ofensywne, gorąco polecam zapisanie jej do użycia podczas ataku, a nie wycofywania się lub próby przetrwania.

Mówię to, ponieważ Rampage jest jedną z dwóch zdolności w całym Overwatch, które oferują anty-uzdrawiający debuff, a drugą jest granat biotyczny Any. Ze względu na fakt, że anty-uzdrawianie jest prawdopodobnie najbardziej wpływowym debuffem w Overwatch, posiadanie drugiej postaci, która może to zaoferować, jest ogromnym bonusem, tym bardziej, że ta postać nie jest wsparciem. Nie oznacza to, że Rampage jest tak efektowny i potężny jak Granat Biotyczny, ponieważ po prostu nie jest, głównie ze względu na czas odnowienia między poszczególnymi zastosowaniami każdej zdolności, ale może zmienić dynamikę walki, a przy tym przypadku powinien być używany strategicznie.

To jest reklama:
Overwatch 2

Ponieważ Junker Queen jest wciąż bardzo nowa, nie ma prawdziwego sposobu, aby dowiedzieć się, jak / czy znajdzie się w meta. Ale gdy gracze i profesjonaliści będą mieli z nią więcej czasu, zaczniemy obserwować, jak jej wykorzystanie się rozwinie. Z tego, co widziałem, jest to bardzo ekscytujący dodatek do postaci, który może zmienić sposób, w jaki Overwatch jest rozgrywany w przyszłości, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że została zaprojektowana od podstaw do rozgrywki 5v5, którą oferuje Overwatch 2.

Powiązane teksty

0
Overwatch 2Score

Overwatch 2

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Sequel strzelanki Blizzarda jest już dostępny, ale jak wypada jako kontynuacja jednej z najlepszych gier ostatniej dekady?



Wczytywanie następnej zawartości