Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon Ball: Sparking! Zero

Około 90% sprzedaży Dragon Ball: Sparking! Zero pochodziło ze Stanów Zjednoczonych i Europy

Gra sprzedała się w 3 milionach egzemplarzy w ciągu 24 godzin od premiery.

HQ

Nigdy nie lekceważ potencjału sprzedażowego Dragon Ball. Najnowsza gra z udziałem postaci z ukochanej serii anime, Dragon Ball: Sparking! Zero sprzedała się w 3 milionach egzemplarzy w ciągu 24 godzin od premiery i stała się natychmiastową ostoją bijatyk Dragon Ball.

Według interesujących danych Bandai Namco, około 90% sprzedaży pochodziło od odbiorców z USA i Europy. Dragon Ball to oczywiście japońskie IP, ale jego urok jest uniwersalny, o czym świadczy to, ile osób na całym świecie było skłonnych kupić grę.

W osobnym raporcie Bandai Namco podkreśla, że wyniki sprzedaży gry były postrzegane jako "wybitne" przez pracowników firmy. Niektóre z innych tytułów w minionym kwartale odnotowały nieco bardziej rozczarowującą sprzedaż, ale Dragon Ball: Sparking! Zero utrzymało się pomimo tego.

Dragon Ball: Sparking! Zero

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości