Robot Entertainment rozszerzy swoją serię Orcs Must Die o zupełnie nową odsłonę, która zadebiutuje na konsolach PC i Xbox Series na początku 2025 roku. Jest znana jako Orcs Must Die: Deathtrap i będzie trzecioosobową grą akcji, w której gracze będą walczyć w pojedynkę lub z maksymalnie czterema przyjaciółmi, korzystając z postępów roguelite, aby poprawić swoje umiejętności i poprawić swoje zdolności w celu zabijania coraz większej liczby orków.
Gra będzie oferować adaptacyjne poziomy trudności, które są oparte na liczbie graczy, a w ofercie będzie sześć grywalnych postaci, z których każda ma swój własny styl gry, osobowość, pułapki i umiejętności.
Powiedziano nam, że akcja oparta na falach zostanie ulepszona i stanie się trudniejsza dzięki wzmocnieniom i osłabieniom, a także że pojawią się czynniki związane z pogodą i porą dnia, które również wpłyną na akcję. Na końcu każdej fali pojawi się opcja powrotu do centrum zamku, aby ulepszyć bohaterów, broń i pułapki, a wszystko to przed zmierzeniem się z Orc General bossem na końcu walki.
"Z Orks Must Die! Deathtrap, podjęliśmy wyzwanie wprowadzenia innowacji w trzynastoletniej serii, uważnie słuchając naszych fanów i ich próśb" – powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Robot Entertainment Patrick Hudson. "Pozostaliśmy wierni klasycznej, chaotycznej akcji i beztroskiemu tonowi, jednocześnie wprowadzając kooperację dla czterech graczy, nowych i wszechstronnych bohaterów o bardzo unikalnych umiejętnościach, rozszerzoną różnorodność poziomów i nowe opcje postępów w grze rogue-lite. W tej grze chodzi o to, aby dostarczyć najbardziej ekscytujące doświadczenie w zabijaniu orków."
Orcs Must Die: Deathtrap pojawi się na konsolach PC i Xbox Series (nie ma wzmianki o PS5 ani Switchu) na początku 2025 roku, a mając na uwadze ogłoszenie, każda inna gra i DLC z serii jest teraz przeceniona na Steam do 31 lipca.