Polski
Gamereactor
wiadomości
Elden Ring

Nawet PS5 Pro nie może działać Elden Ring w stabilnych 60 klatkach na sekundę

Woo, następna generacja!

HQ

Elden Ring stał się dość niesławny, jeśli chodzi o wydajność konsoli. Podczas gdy gra pozostanie w większości stabilna na nowoczesnych maszynach (a nawet na poprzedniej generacji, na której została uruchomiona), tu i ówdzie zdarzają się spadki, a uzyskanie stabilnych 60 klatek na sekundę wydaje się małym cudem.

Nawet PS5 Pro, nowa, mocna konsola Sony średniej generacji, nie jest w stanie tego osiągnąć. Jak podaje Eurogamer, pomimo tego, że gra ma dobry wzrost wydajności, często spada do 50., a nawet 40, gdy działa w trybie jakości.

Tryb wydajności, co zrozumiałe, zapewni Ci lepsze klatki, ale to tylko pokazuje, że bez względu na to, na jakiej maszynie się bawisz, gra FromSoftware przetestuje ją. Jeśli chcesz uzyskać lepszy przegląd tego, do czego faktycznie zdolne jest PS5 Pro, zapoznaj się z naszą pełną recenzją tutaj.

Elden Ring

Powiązane teksty

Elden RingScore

Elden Ring

RECENZJA. Przez Stefan Briesenick

Oczekiwanie dobiegło końca, a Fromsoftware wita zniecierpliwionych fanów w swojej pierwszej przygodzie z otwartym światem. Jak wypadła współpraca deweloperów z George'em R.R. Martinem? Sprawdźmy.



Wczytywanie następnej zawartości