Lies of P zawiera niesamowite środowiska, a Krat wydaje się wizualną ucztą, w której nie możemy się doczekać, aby się zgubić po premierze gry. Jednak nie chodzi tylko o to, co widzimy w tym Soulslike, a muzyka ma również dużą rolę do odegrania.
Rozmawiając z reżyserem gry Jiwonem Choi na targach Gamescom, rozmawialiśmy o tym, że w rozgrywce kładzie się nacisk na rytm i jak twórcy chcą, abyście czuli, że będziecie musieli używać oczu i uszu podczas gry, aby dobrze zakończyć walkę.
"Kiedy się rozwijali, dźwięk i dźwięk były tak samo ważne jak wizualne w fazie rozwoju" - powiedział Choi. "Również rytm zmienia sposób, w jaki grasz. Kiedy widzisz kilka łatwych potworów, a to przychodzi zaraz po twardych potworach, a potem znowu łatwych potworach. Więc to się przełącza i utrzymuje napięcie i rytm, aby gracze nie rozwiązali gry.
Więc jeśli spojrzycie na nasze zwiastuny, możecie zobaczyć całą muzykę i dźwięk, rytm, na którym skupiliśmy się w tej grze. Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się wszystkimi rytmami, dźwiękiem i muzyką, w które ciężko pracujemy. "
Oprócz mówienia o rytmie gry, rozmawialiśmy również o poziomie trudności, stylu wizualnym i nie tylko w naszym wywiadzie, który możecie sprawdzić poniżej. Lub, jeśli chcesz sprawdzić, czy Lies of P jest warte sprawdzenia, przeczytaj naszą zapowiedź tutaj?