Niedawno informowaliśmy, że nadchodzący Lollipop Chainsaw RePOP będzie uważany za remaster, a nie pełnoprawny remake. Chociaż nie podano żadnych dalszych szczegółów, niektórym wydawało się, że oznacza to mniej poważnych zmian, a więcej nałożenie świeżej warstwy farby na kultowy klasyk.
Jednak w nowym poście na Twitterze/X projektant gry Yoshimi Yasuda ujawnił, że walka w remasterze zostanie przebudowana. W oświadczeniu powiedział: "Chcielibyśmy przerobić bitwy w coś, co spodoba się dzisiejszym graczom gier akcji na konsole, na przykład pozbycie się wszelki spowolnienia w bitwach piłą łańcuchową dzięki regulacji prędkości, poprawa czasu wejściowego dla cheerleaderek i ataków combo piłą łańcuchową, a także poprawa ruchu kamery".
Nie brzmi to jak całkowita przebudowa walki w grze. Wygląda raczej na to, że po prostu zobaczymy szybsze tempo, aby nadążyć za mózgami zoomerów. Mimo to dobrze jest wiedzieć, że to, że gra staje się remasterem, a nie remakiem, nie oznacza, że dostajemy tylko ładną nową grafikę.