Podczas gdy Life is Strange 2 w zeszłym miesiącu otrzymało czwarty epizod, my spotkaliśmy się ze scenarzystą Jeanem-Luciem Cano i dyrektorem kreatywnym Michelem Kochem, aby porozmawiać o całej serii.
"Gry wideo to potężne medium. Istnieje wiele różnych rodzajów gier, które można tworzyć. Można tworzyć gry akcji, można tworzyć gry logiczne, można tworzyć gry oparte na fabule, a na pewno wśród nich jest miejsce na opowieści, które zawierają pewne komentarze społeczności i opinie" - wyjaśnił Koch.
"Naszym celem jako deweloperów nie jest udzielanie ludziom lekcji, mówienie: Okej, musisz myśleć w ten sposób lub Dobrze jest myśleć w ten sposób" - dodaje Cano. "To, co naprawdę chcemy osiągnąć, to postawić gracza przed sytuacją, z którą nie jest w stanie się zmierzyć i nie może zmienić zdania, ale może zmienić sposób myślenia o niektórych tematach tak, aby spojrzeć na nie z nowej perspektywy."
Co sądzicie o wpływie społeczeństwa i polityki na gry wideo?