Kunitsu-Gami: Path of the Goddess to nie tylko żywa mieszanka tower defense i hack and slash, to także list miłosny do japońskiego folkloru, w naszym wywiadzie z reżyserem Shuichi Kawatą i producentem Yoshiaki Hirabayashi, podkreślili, jak ważne było ożywienie tych elementów w grze.
"Wiele inspiracji pochodziło z japońskich mitologii i folkloru i to właśnie na nich w dużej mierze opiera się Kunitsugami" – powiedział Kawata. "Gra jest również oparta na japońskim ukiyo-e, tradycyjnym stylu artystycznym."
Dalej, mówiąc o liście wrogów w grze, okazuje się, że również inspirowali się japońskim folklorem, ale z niespodzianką od zespołu projektowego Capcomu. "W języku japońskim nazywamy je mononokami. Z tych tradycyjnych mononoków tworzyłem osobiste projekty i modyfikacje z jego inspiracji i w pewnym sensie przekształcałem je w bardziej nowy, nowoczesny styl artystyczny. To był cały projekt, który za tym stoi".
Obejrzyjcie nasz pełny wywiad poniżej, aby dowiedzieć się więcej na temat budowania bazy i mechaniki walki. Kunitsu-Gami: Path of the Goddess zadebiutuje 19 lipca na PC, Xbox Series X/S, PS4 i PS5.