Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Jumplight Odyssey

Jumplight Odyssey: Sim kolonii roguelite inspirowany zarówno FTL, jak i Two Point

Zespół odpowiedzialny za Armello ma kolejny projekt, obok Solium Infernum.

HQ

Zespół odpowiedzialny za bajkową grę planszową Armello ma teraz wiele do zrobienia. League of Geeks ciężko pracuje nad kolejną grą strategiczną, piekielną Solium Infernum, ale mimo to zespół postanowił podwoić produkcję, aby stworzyć również całą drugą grę. Ten projekt, znany jako Jumplight Odyssey, jest uważany za symulację kolonii roguelite, którą najlepiej opisać jako FTL: Faster Than Light spotyka Two Point Hospital, a przed wejściem gry do wczesnego dostępu w przyszłym roku, w ramach jej odsłonięcia, otrzymaliśmy spojrzenie z pierwszej ręki na to, co będzie serwować.

HQ

Dla tych, którzy zastanawiają się, co oznacza FTL spotyka Two Point Hospital, wyobraź sobie kosmiczny tytuł, w którym musisz unikać ścigającego cię zagrożenia, nieustannie wykonując skoki z prędkością światła do kolejnych systemów, a jednocześnie zarządzając i ulepszając statek kosmiczny pełen ostatnich pozostałości twoich ludzi. Fabuła zasadniczo widzi złowrogą i przerażającą frakcję znaną jako Zutopanie, niszczącą twoją rodzinną planetę, a w celu uratowania kilku ostatnich członków jej ludu, główna bohaterka, księżniczka Euforia, nakazuje swojemu statkowi dowodzenia wycofać się i uciec w kierunku obiecującej Forever Star. Nie jest to jednak tak proste, jak chciałaby Księżniczka Euforia, ponieważ Zutoponie, dowodzeni przez okrutnego admirała Voltana ścigają ich, a podróż w kierunku Wiecznej Gwiazdy jest pełna niebezpieczeństw i niebezpieczeństw do nawigacji, w tym bezlitosnych i zabójczych piratów kosmicznych.

Mając to wszystko na uwadze, możesz zrozumieć istotę tego, co oferuje rozgrywka. Musisz stale przeskakiwać do następnego systemu, zbierając jak najwięcej zasobów i przedmiotów z obecnego systemu, w którym się znajdujesz, starając się rozbudować i ulepszyć swój statek. Może to oznaczać tworzenie nowych pomieszczeń do produkcji żywności lub miejsc odpoczynku dla załogi, a nawet poprawę umiejętności defensywnych, ale jedną rzeczą, która pozostaje prawdziwa przez cały czas, jest to, że nie jest to gra, w której jesteś w ofensywie. Ciągle stoisz w obliczu zagrożeń i musisz radzić sobie z problemami, a to może być tak oczywiste, jak zbliżający się i ścigający Zutopany, piraci, którzy próbują wejść na twój statek, a nawet muszą pokonać zagrożenia środowiskowe, takie jak czarne lub ekstremalne zimno w systemach bez gwiazdy w centrum.

To jest reklama:
Jumplight Odyssey
Jumplight OdysseyJumplight OdysseyJumplight Odyssey

Radzenie sobie z tymi problemami i zarządzanie nimi pochłonie dużo twojej uwagi i musisz traktować każdy problem z odrobiną ostrożności, ponieważ występuje efekt krwawienia. Rozumiem przez to, że masz tylko określoną liczbę członków załogi, z których każdy przynosi coś do stołu i jest połączony z innymi w jakiejś formie. Na przykład, jeśli twój as pilota zginie w bitwie lub od wyssania ze śluzy powietrznej, zabraknie ci zdolności obronnych, a morale twojej załogi ucierpi, ponieważ żona tego pilota może być w żałobie, i tak dalej. Są to małe rzeczy, które są kluczowe, ponieważ musisz mieć oko na swoją ogólną nadzieję, coś, co zmniejszy się wraz z pojawieniem się strasznych wydarzeń i wydarzeń, i określi, ile wiary ma w ciebie twoja załoga. Mogą nawet zainicjować bunt, jeśli sprawy staną się naprawdę tragiczne.

I tu właśnie wchodzą w życie funkcje roguelite. Jumplight Odyssey nie ma być miażdżąco trudny, a każdy problem jest zaprojektowany w taki sposób, aby można go było przezwyciężyć, ale jednocześnie efekt krwawienia prawdopodobnie spowoduje niepowodzenie niektórych biegów. Ale jest to jeden z podstawowych wysiłków projektowych, ponieważ system Memories pozwala uczyć się i poprawiać swoje błędy oraz rozwijać się jako lider.

To jest reklama:

Jeśli chodzi o mechanikę budowy statków, została ona zaprojektowana w taki sposób, że przypomina Two Point i Evil Genius. Ma prosty, prosty do zrozumienia projekt, w którym można dostosować wiele wnętrz statku, decydując, gdzie budować pokoje, umieszczać dekoracje, przenosić rzeczy i tak dalej. Tylko centrum dowodzenia i mostek, windy i napęd Jumplight Drive nie mogą być znacząco dostosowane, ponieważ są to wstępnie rozmieszczone urządzenia, które są używane do nawigacji i poruszania się po statku. W szczególności dysk musi być chroniony przede wszystkim, ponieważ jeśli zostanie zniszczony lub uszkodzony, nie będziesz w stanie poruszać się między systemami i będziesz siedzącą kaczką dla swoich prześladowców.

Jumplight OdysseyJumplight OdysseyJumplight Odyssey
Jumplight OdysseyJumplight OdysseyJumplight Odyssey

Zakładając, że uda ci się dotrzeć do Forever Star i skutecznie pokonać grę, League of Geeks już pomyślało o tym, co będzie dalej. Gdy to zrobisz, odblokujesz tryb Endless dla nieprzerwanego wyzwania i ulepszenia, aby zmienić długość biegu lub dostosować niektóre czynniki. I to tylko z myślą o premierze wczesnego dostępu, która pojawi się na PC w 2023 roku. Następnie deweloper planuje spędzić około roku we wczesnym dostępie, zanim pojawi się również na PS5 i Xbox Series w 2024 roku, a następnie przejdzie na wsparcie i zawartość po premierze. Nie trzeba dodawać, że League of Geeks ma wiele na talerzu.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości