Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon Ball: Sparking! Zero

Iskrzenie Dragon Ball! Zero sprzedało się w 3 milionach egzemplarzy w ciągu pierwszych 24 godzin

Fani czekali ponad dekadę na powrót formatu Budokai Tenkaichi, a Bandai Namco spełniło oczekiwania.

HQ

Premiera nowej bijatyki arcydzieła Akiry Toriyamy, Dragon Ball Sparking! Zero, pojawił się w zeszły piątek, zdobywając uznanie krytyków i fanów. Jednogłośnie uznawany za duchowego spadkobiercę popularnej serii BUdokai Tenkaichi, Spark! Zero był jednym z najpopularniejszych tytułów na Steamie w ostatni weekend, z ponad 120 000 jednoczesnych graczy w szczytowym momencie. Przełożyło się to również na sprzedaż nie tylko na PC, ale także na konsole.

W rzeczywistości Bandai Namco wydało komunikat prasowy, do którego dotarły japońskie media PRTimes, stwierdzając, że w ciągu pierwszych 24 godzin sprzedaży gra sprzedała się w ponad trzech milionach egzemplarzy. Przytłaczający sukces daleko wykraczający poza inne wydania wydawcy.

Jeśli spojrzymy na to z perspektywy innych wydań, debiutancki Metaphor: ReFantazio z zeszłego piątku, okrzyknięty jednym z najlepszych JRPG ostatnich lat, osiągnął milion sprzedanych egzemplarzy już pierwszego dnia. A jeśli ekstrapolujemy na inne hity tej generacji, Resident Evil 4 Remake osiągnął trzy miliony w ciągu 48 godzin od premiery, podczas gdy Dragon's Dogma 2 potrzebowało całego tygodnia, aby osiągnąć kamień milowy.

Oczywiste jest, że Dragon Ball jest nadal potężną franczyzą ponad 40 lat po premierze, a Goku i jego przyjaciele będą z nami jeszcze przez wiele lat.

Czy byłeś jednym z wielu nabywców Dragon Ball Sparking! Zero w dzisiejszych czasach?

Dragon Ball: Sparking! Zero

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości