Gry często dokonują fantastycznych rzeczy, przenosząc nas do światów wykraczających poza naszą wyobraźnię i pozwalając nam się w nich bawić. Coś, za czym gracze nieustannie tęsknią w swoich doświadczeniach, to poczucie realizmu.
Chcą, aby historia, której doświadczają, świat wokół nich sprawiał wrażenie, jakby był prawdziwy. Jednym ze sposobów, w jaki wielu programistów osiąga to, jest grafika, ale dyrektor wykonawczy Nintendo, Takashi Tezuka, wyjaśnił, że nie jest to jedyny sposób na osiągnięcie realistycznego efektu.
"Nie sądzę, że powinniśmy szukać poczucia spełnienia wyłącznie w oparciu o realność gry" — spytał Tezuka. Następnie wyjaśnił, że gry takie jak Super Mario Bros. Wonder stwarzają poczucie realizmu i wiarygodności, sprawiając, że postacie reagują na otaczający ich świat. Pokazanie ich emocji, mimiki i innych elementów z interakcji gracza buduje immersję, nawet jeśli Mario pozostaje kreskówkowy.
Dzięki, TheGamer.