Polski
Gamereactor
wiadomości
Super Mario Bros. Wonder

Grafika nie jest jedynym sposobem na osiągnięcie realizmu, według dyrektora wykonawczego Nintendo

Nie potrzebujesz czegoś, co wygląda realistycznie, aby było wiarygodne.

HQ

Gry często dokonują fantastycznych rzeczy, przenosząc nas do światów wykraczających poza naszą wyobraźnię i pozwalając nam się w nich bawić. Coś, za czym gracze nieustannie tęsknią w swoich doświadczeniach, to poczucie realizmu.

Chcą, aby historia, której doświadczają, świat wokół nich sprawiał wrażenie, jakby był prawdziwy. Jednym ze sposobów, w jaki wielu programistów osiąga to, jest grafika, ale dyrektor wykonawczy Nintendo, Takashi Tezuka, wyjaśnił, że nie jest to jedyny sposób na osiągnięcie realistycznego efektu.

"Nie sądzę, że powinniśmy szukać poczucia spełnienia wyłącznie w oparciu o realność gry" — spytał Tezuka. Następnie wyjaśnił, że gry takie jak Super Mario Bros. Wonder stwarzają poczucie realizmu i wiarygodności, sprawiając, że postacie reagują na otaczający ich świat. Pokazanie ich emocji, mimiki i innych elementów z interakcji gracza buduje immersję, nawet jeśli Mario pozostaje kreskówkowy.

Dzięki, TheGamer.

Super Mario Bros. Wonder

Powiązane teksty

Super Mario Bros. WonderScore

Super Mario Bros. Wonder

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Mario i jego przyjaciele powracają w świeżej i ekscytującej platformówce 2D, która zabiera załogę do bujnego, tętniącego życiem i fantastycznego Królestwa Kwiatów.



Wczytywanie następnej zawartości