Polski
Gamereactor
wiadomości
Mortal Kombat 1

Gracz pierwszy nie ma już przewagi w Mortal Kombat 1

W grze wprowadzono również kilka innych zmian.

HQ

Jeśli planujesz zagrać w Mortal Kombat 1 jeszcze dzisiaj, spotkasz się z całkiem sporą łatką, która trochę wstrząsnie. Obejmuje to naprawienie bardzo dziwnego błędu, który powodował, że gracz pierwszy otrzymywał przewagę kombinacyjną przeciwko graczowi drugiemu.

Ale jest też wiele innych rzeczy, które zostały zmodyfikowane, zarówno dla poszczególnych postaci, jak i ogólnej rozgrywki. Możesz sprawdzić pełną listę poniżej, aby uzyskać wszystko, co zostało skorygowane. Niestety, łatka nie jest dostępna na Switcha, ale mamy nadzieję, że zostanie wydana tak szybko, jak to możliwe.

Ogólne korekty rozgrywki
Poprawki listy przenoszenia
Poprawki lokalizacyjne
Usunięto błąd, który mógł powodować, że gracz 2 odpychał przeciwnika dalej podczas niektórych sekwencji kombinacji.
Usunięto błąd, który mógł powodować, że buforowane Ciągi Ataków Kombo i Anulowane Ulepszone Ruchy Specjalne 2 w 1 nie były wykonywane, jeśli atak z zasadzki Kameo, który można anulować lub z którego można rozgałęzić, został wykonany w określonym czasie.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre ataki firmy Stryker & Sektor były nie do złamania.

Korekty specyficzne dla postaci
Ashrah – naprawiono błąd, który mógł powodować, że miażdżące kolano (w kierunku + kopnięcie w plecy) przechodziło przez przeciwników podczas ataku
Goro (Kameo) - Stomp ma teraz wyższy priorytet, gdy ataki jego partnera uderzają w tę samą ramę
Havik - Decaying Guard (cios w plecy, uderzenie z przodu) i rana ciała (cios w plecy, cios w plecy) nie ma już automatycznej twarzy
Jax (Kameo) - Ground Pound ma teraz wyższy priorytet, gdy ataki jego partnera uderzają w tę samą klatkę
Kung Lao - Kung-Kussion będzie teraz automatycznie mierzył się twarzą po zakończeniu na ramie lądowania po przeskoczeniu przeciwnika
Shujinko (Kameo) - Mimic Ice Klone & Ice Ball nie będą już powtarzane przez przeciwnika trafionego przez Time Stop

Naprawiono problemy z następującymi atakami, które nie działały poprawnie przeciwko specjalnym ruchom parowania wysokich par
Ashrah
Gniew Boga i Gniew Demona mogą być teraz wysoko odparowane
Lekkie Wzniesienie i Mroczne Wzniesienie mogą być teraz wysoko sparowane
Baraka
(Powietrze) Death Spin nie może być już wysoko parowany
Tester refleksu (Back + Front Punch) nie może być już wysoko sparowany
Krwawiąca stopa (tył + kopnięcie przednie) drugie uderzenie nie może być już wysoko sparowane
Generał Shao
Power Strike może być teraz wysoko sparowany
Naprawiono niespójność parowania między Devastatorem a Klassic Kahnem. Oba nie mogą być już wysoko sparowane
Johnny Cage
Ball Buster może być teraz wysoko sparowany
Wschodząca gwiazda może być teraz wysoko sparowana
Shadow Kick można teraz wysoko sparować
Kenshi
Sento Postawa Lost Way (Forward + Back Punch, Back Punch, Front Punch) nie może być już wysoko sparowana
Kung Lao
Klamra kolana (tył + kopnięcie przednie) może być teraz wysoko parowana
Li Mei
(Powietrze) Flipping Heel Kick nie może być już wysoko sparowany
Żadne chwyty nie mogą być już wysoko sparowane (Back + Front Kick, Back Kick)
Nitara
Ulepszona zła krew nie może być dłużej parowana
Raiden
Electric Fly i (Air) Electric Fly nie mogą być już wysoko parowane
Rain
Ulepszone odpływ nie może być już wysoko sparowane
Gejzer nie może być już wysoko parowany

Death Roll nie może być już wysoko sparowany
Spadające kły nie mogą być już wysoko parowane
Scorpion
Twisted Kyo można teraz wysoko sparować
Shang Tsung
Stara forma Goal Kick (Forward + Font Kick) nie może być już wysoko sparowana
Sindel
Ulepszone pierwsze uderzenie Low Hairball (atak kopnięciem) może być teraz wysoko sparowane
Sub-Zero
Ice Slide nie może być już wysoko sparowany
Tanya
Drill Kick może być teraz wysoko sparowany

Mortal Kombat 1

Powiązane teksty

0
Mortal Kombat 1Score

Mortal Kombat 1

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

Wojownicy NetherRealm powracają, aby kopać tyłek w najbardziej krwawy możliwy sposób w całkowicie zrestartowanym wszechświecie. Sprawdziliśmy, czy wykorzystuje swój potencjał...



Wczytywanie następnej zawartości