God of War (2018) opuścił PlayStation, by w końcu pojawić się na PC. Co myślimy o jakości portu? Zerknijcie tutaj, jeśli chcecie się dowiedzieć. Jednak chociaż nawet Nvidia wypuściła nowe sterowniki i funkcje z myślą o grze, wydaje się, że wciąż jest trochę pracy do wykonania.
Po pierwsze, nie byliśmy w stanie uruchomić gry na komputerach z systemem Windows 11. Kod Steam działał dobrze na Windowsie 10 (cóż, pomijając pewne czkawki i spadki klatek animacji, jak pisaliśmy w naszej recenzji), ale gra na Windowsie 11 była niemożliwa.
Poza tym pozostaje jeszcze bardzo ironiczna kwestia dotycząca podpowiedzi przycisków na ekranie. God of War oferuje natywną obsługę kontrolerów DualShock i DualSense, ale jeśli używamy niektórych dostępnych kontrolerów PS innych firm, mapa przycisków nadal będzie domyślnie wyświetlać monity Xboksa. Można to łatwo naprawić, pozwalając użytkownikom wybrać lub wykryć typ kontrolera, co, mamy nadzieję, zmieni się w najbliższej przyszłości.
Jak wiele innych gier na PC, spodziewamy się, że God of War rozszerzy swoją kompatybilność i poprawi wydajność w nadchodzących tygodniach.