Gaming HERoes to projekt realizowany na Twitchu, Discordzie i w social mediach z okazji premiery kinowej najnowszego filmu Marvela „Czarna Wdowa". Biorą w nim udział jedne z najpopularniejszych gamerek w Polsce: Nieuczesana, Makito, Navcia i Brunecia.
Kampania nawiązuje do wartości ukazywanych w filmie i utrzymana jest w duchu „girl power". Odkrywa świat zwyczajnych superbohaterek, czyli kobiet, które działają w tym z pozoru zdominowanym przez mężczyzn świecie gamingu. Kobiety stanowią 47% wszystkich graczy w Polsce, w tym 53% wszystkich graczy sięgających po wirtualną rozrywkę od 4 do 6 razy w tygodniu i 42% tych, którzy grają codziennie. Mimo tego bardzo często grające kobiety są bagatelizowane i stają się ofiarami wielu krzywdzących stereotypów. Ponadto sporadycznie stają się odbiorcami gamingowych działań marketingowych, mimo stanowienia aż połowy grupy docelowej fanów gamingu. Kampania promująca film „Czarna Wdowa" z udziałem popularnych polskich streamerek przełamuje te stereotypy i pokazuje, jak ogromną siłę ma wzajemne, „dziewczyńskie" wsparcie.
Transmisje, podczas których streamerki będą grały razem w parach i rzucały wyzwania swoim obserwatorom, można śledzić od godziny 17:00 na ich kanałach.