Polski
Gamereactor
wiadomości
A Plague Tale: Requiem

Focus: "Nie gromadzimy studiów, to federacja talentów"

Po Hardspace: Shipbreaker wydawca potwierdza, że ponownie będzie współpracował z Blackbird Interactive: "co zamierzamy zrobić dalej razem?"

HQ

Weekendowa konferencja BIG w Bilbao skupiła się na publikowaniu, skautingu i budowaniu mostów między wydawcami a studiami. CCO Focus Entertainment, Yves Le Yaouanq, był tam, aby porozmawiać o tym i przejęciu, a także zatrzymał się przed kamerą GRTV, aby podzielić się swoimi przemyśleniami.

"Więc tak, jest oczywiste przejęcie własności intelektualnej i studia, ale tak naprawdę chodzi o zespoły i to, co mogą dostarczyć", zauważa Le Yaouanq zapytany o szaleństwo przejęć obserwowane ostatnio w branży. "Na przykład w Focus nie gromadzimy studiów, jesteśmy bardziej federacją talentów, tak różnych studiów, które mogą wnieść coś wyjątkowego, co ma własną receptę i wiedzę, i które może wspierać i dzielić się z innymi. Aby wzmocnić grupę i wspólnie się rozwijać, co jest naprawdę filozofią Focusa, wzrastać razem".

HQ

"Cóż, nagrody są zawsze wspaniałe", kontynuuje później w wywiadzie, ponieważ A Plague Tale: Requiem był nominowany do różnych nagród Titanium. "Dla nas pierwszą nagrodą jest pierwsze przyjęcie przez graczy, które otrzymaliśmy po premierze gry. Co więcej, jest to naprawdę coś do zobaczenia, ponieważ nie są firmą potrójnego A, Asobo nie jest studiem potrójnego A, a triple-A nie chodzi o jakość, chodzi o tworzenie scen w bardziej ograniczony sposób, ale tworzenie świetnych scen. To sprawia, że jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy konkurować lub przynajmniej być nominowanymi z firmami i grami, które różnią się znacznie [pod względem] środków finansowych".

"Hardspace jest naprawdę czymś wyjątkowym samym w sobie", dodaje, mówiąc o materiale GOTY 2022 Focusa. "To niesamowita współpraca ze wspaniałym studiem, to prawie jak historia miłosna z Blackbird [Interactive]. To było jak OK, wszyscy są teraz, co zrobimy dalej razem? Tak samo jest oczywiście z Asobo i tak samo z Don't Nod (zrobiliśmy Vampyr). I to jest również jedna bardzo ważna rzecz, nie szukamy współpracy na jednym ujęciu. Jeśli spojrzysz na historię Focusa, zawsze było to dwa, trzy, cztery, pięć... Dla niektórych jeszcze więcej współpracy między wydawcami i programistami. Po pierwsze, oznacza to, że deweloperzy i studia są zadowoleni ze współpracy z nami, ale także oznacza, że rozwijamy się razem.

Po świetnym przyjęciu Hardspace: Shipbreaker, co chcesz zobaczyć w studiu z Vancouver? Zostaw komentarz poniżej.

Powiązane teksty

0
A Plague Tale: RequiemScore

A Plague Tale: Requiem

RECENZJA. Przez Joakim Sjögren

Kolejny rozdział historii Amicii i Hugo jest tutaj, a my mamy wiele przemyśleń na temat tej fascynującej, emocjonalnej przygody.



Wczytywanie następnej zawartości