ESL Gaming ogłosiło, że nawiązało współpracę z Gravity Media, umowę, która opiera się na produkcji globalnych produktów e-sportowych organizacji e-sportowej.
Jak wspomniano w poście na blogu, powiedziano nam, że ta umowa partnerska trwa trzy lata i że Gravity Media zostanie nazwany wyłącznym dostawcą usług różnych wydarzeń ESL, w tym IEM Cologne, ESL One Malaysia, IEM Rio, DreamHack Atlanta i innych.
"Posiadanie najlepszych możliwych wrażeń z transmisji ma dla nas fundamentalne znaczenie, ponieważ w ten sposób możemy zapewnić naszym najbardziej niezapomnianym i kultowym momentom wszystkim fanom na całym świecie" - powiedział Tobias Grieser, wiceprezes ds. Produkcji w ESL Gaming. "Współpraca z Gravity Media otwiera przed nami wiele nowych drzwi, aby dostarczyć akcję z największych na świecie scen e-sportowych do każdego domu. Dzięki ich najnowocześniejszej technologii i globalnej obecności możemy zapewnić, że fani mogą w pełni cieszyć się naszymi wydarzeniami z dowolnego miejsca, w którym się znajdują, i że mogą to zrobić w najlepszej możliwej jakości. "
Mówi się również, że Gravity Media będzie dostarczać sprzęt i zasoby ludzkie, aby pomóc w produkcji i dostarczaniu wydarzeń e-sportowych na całym świecie. Jeśli chodzi o finanse stojące za umową, o której nie wspomniano.