Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 reżyser zdradza, w jaki sposób sprawił, że gra była przyjazna dla nowicjuszy

Istnieje prosta sztuczka narracyjna, aby upewnić się, że wszyscy są na tej samej stronie.

HQ

Dragon's Dogma 2 wygląda na jedną z najbardziej ekscytujących gier RPG 2024 roku, ale niektórych może zniechęcić fakt, że jest to kontynuacja gry z 2012 roku. Jeśli nie grałeś w oryginał, zrozumiałe jest, że możesz nie myśleć, że jesteś gotowy na sequel.

Reżyser gry Hideaki Itsuno uważa, że sprawił, że gra jest całkiem przyjazna dla nowicjuszy, a to w dużej mierze dzięki jednej prostej sztuczce narracyjnej: utracie pamięci. "Gra zaczyna się od głównego bohatera, który stracił pamięć" – powiedział w rozmowie z GamesRadar. Oznacza to, że postacie "wokół ciebie wyjaśniają rzeczy, abyś był na bieżąco. Więc nawet jeśli grasz w Dragon's Dogma po raz pierwszy, możesz spokojnie zanurzyć się w nim."

Mimo to Itsuno uważa, że " przydatne" dla graczy jest przejście przez pierwszą grę, ponieważ będą w stanie opanować rzeczy nieco szybciej niż ktoś, kto wchodzi bez żadnej wiedzy. Ale nowicjusze powinni wiedzieć, że nie zostaną pominięci w Dragon's Dogma 2.

Dragon's Dogma 2

Powiązane teksty

Dragon's Dogma 2 Score

Dragon's Dogma 2

RECENZJA. Przez Alberto Garrido

Epicka przygoda w świecie tak dużym, że dokładne odwzorowanie go zajmie tygodnie. Ale czy tytaniczna praca Capcomu okazała się tak dobra, jak się wydaje?



Wczytywanie następnej zawartości