Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 ma dobry powód, aby ograniczyć szybką podróż

Dlaczego nie zatrzymać się i nie powąchać róż od czasu do czasu?

HQ

Nawet w rozległych, otwartych grach, które mają wiele do zrobienia pomiędzy misjami fabularnymi, wielu z nas jest winnych korzystania z dostępnych opcji szybkiej podróży, aby uniknąć długiej podróży przez jałowe równiny, a nawet przez zaludnione miasto.

Jednak w Dragon's Dogma 2 nie będziemy mieli tylu szans na szybką podróż. W wywiadzie dla IGN, reżyser gry, Hideaki Itsuno , opowiedział trochę o tym, jak ma nadzieję stworzyć świat, przez który warto podróżować w tej nowej grze RPG.

"Podróże są nudne? To nieprawda. To problem tylko dlatego, że twoja gra jest nudna. Wszystko, co musisz zrobić, to sprawić, by podróżowanie było przyjemnością" – powiedział. "Właśnie dlatego umieszczasz przedmioty w odpowiednim miejscu, aby gracze mogli je odkryć, lub wymyślasz metody pojawiania się wrogów, które za każdym razem tworzą inne wrażenia, lub zmuszasz graczy do ślepych sytuacji, w których nie wiedzą, czy jest to bezpieczne dziesięć metrów przed nimi."

"Włożyliśmy dużo pracy w zaprojektowanie gry, w której możesz natknąć się na kogoś i coś się stanie, więc chociaż jest w porządku, jeśli ma szybką podróż" – dodał. "Zdecydowaliśmy się zaprojektować mapę, na której gracze sami podejmą decyzję, czy chcą podróżować rowerem, czy pieszo, aby cieszyć się podróżą"

Nawet jeśli wykonasz szybką podróż za pomocą wozów wołowych dostępnych w grze, będziesz mógł poruszać się tylko określonymi trasami, a nawet wtedy twoja podróż może zostać przerwana. Gobliny, gryfy i inne mogą zatrzymać twoją podróż, sprawiając, że świat wydaje się bardziej żywy, nawet jeśli nie możesz zawracać sobie głowy chodzeniem po okolicy.

Dragon's Dogma 2

Powiązane teksty

0
Dragon's Dogma 2 Score

Dragon's Dogma 2

RECENZJA. Przez Alberto Garrido

Epicka przygoda w świecie tak dużym, że dokładne odwzorowanie go zajmie tygodnie. Ale czy tytaniczna praca Capcomu okazała się tak dobra, jak się wydaje?



Wczytywanie następnej zawartości