The Rogue Prince of Persia zadebiutował we wczesnym dostępie w zeszłym miesiącu i chociaż fani uwielbiają zagłębiać się w parkour i walkę w nowym roguelite, jeśli jest jedna rzecz, która wyróżnia się ponad całą resztę, to jest to unikalny styl wizualny The Rogue Prince of Persia.
Rozmawiając z dyrektorem artystycznym Dylanem Eurlingsem, porozmawialiśmy trochę o tym, co sprawiło, że ten styl artystyczny ożył. "Zdecydowaliśmy się więc na bardzo stylizowany wygląd z jasnymi i żywymi kolorami" – powiedział. "Chcemy, aby jeśli spojrzysz na miniaturę gry, wiedziałeś, że to The Rogue Prince of Persia. To nie jest żadna inna gra. I jak na razie jesteśmy zadowoleni z jego odbioru. Na pewno nie jest to styl dla każdego, ale ludzie, którzy go lubią, naprawdę bardzo go kochają. I to jest wspaniałe."
Mówiąc dalej o animacjach, Eurlings powiedział: "Ruch jest naprawdę ważny. Chcemy, aby zawodnik był zawsze w ruchu, pozostając w stanie flow. Animacje musiały w tym pomóc. Jest więc płynny, ale też bardzo responsywny".
Poniżej znajdziecie pełny wywiad z Imperium Zła, aby dowiedzieć się więcej o najnowszej dużej aktualizacji The Rogue Prince of Persia.