Polski
Gamereactor
wiadomości
Final Fantasy VII: Rebirth

Deweloper Final Fantasy VII: Rebirth nie był pewien, czy gra będzie gotowa na czas

Reżyser bitwy Teruki Endo uchylił rąbka tajemnicy na temat "długiej podróży", która doprowadziła do powstania tego sequela.

HQ

Każdy, kto grał w Final Fantasy VII: Rebirth od czasu debiutu pod koniec lutego, będzie zaznajomiony z ogromem gry. Gracze zgłaszają ogromny czas trwania ukończenia gry, a How Long to Beat sugeruje, że najbardziej bezpośrednia trasa zajmie ponad 40 godzin, a pełny wysiłek ukończenia obejmuje ponad 130 godzin. Nie trzeba dodawać, że zespół programistów z Square Enix musiał mieć pełne ręce roboty z tym projektem.

W niedawnym wpisie na blogu z komentarzami deweloperów reżyser bitwy Teruki Endo dał nam wgląd w to ogromne obciążenie pracą, posuwając się nawet do nazwania tego "długą podróżą" i taką, że "szczerze mówiąc, nie byłem pewien, czy uda nam się to wszystko połączyć na czas".

W szczególności Endo stwierdził: "Od początku do końca rozwój tej gry był długą podróżą, w której wszyscy zaangażowani dali z siebie wszystko. Efektem końcowym jest ogromna gra, w której każdy aspekt rozgrywki został fachowo wykonany i wypchany po brzegi, a walka oczywiście nie jest wyjątkiem.

"Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem, ile zawartości trzeba będzie stworzyć do tej gry, nawet tylko na potrzeby walki, szczerze mówiąc, nie byłem pewien, czy uda nam się to wszystko połączyć na czas - od ogromnej liczby umiejętności postaci, przez przywołania i systemy, które pozwalają walczyć u ich boku, po bogatą różnorodność typów wrogów, które sprawiają, że gra jest świeża, gdy gracze wchodzą do nowej lokacji. po walki z bossami, które stworzyliśmy, aby miały swój własny, charakterystyczny charakter, a każdy z tych elementów ma swoją własną, bogatą rozgrywkę i elementy wizualne. Ale zespół programistów włożył wszystko, co w ich mocy, aby stworzyć coś wspaniałego, dzięki czemu byliśmy w stanie połączyć wszystko w sposób, który wykazał wielką dbałość o szczegóły w każdym aspekcie."
Jeśli jeszcze nie miałeś okazji rozpocząć Rebirth, możesz znaleźć naszą recenzję tutaj lub poniżej, aby uzyskać głębszą analizę tej ogromnej gry.

HQ
Final Fantasy VII: Rebirth

Powiązane teksty

0
Final Fantasy VII: Rebirth Score

Final Fantasy VII: Rebirth

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Nadeszła druga odsłona najbardziej ambitnego remake'u w historii gier. Czy jest zgodny ze swoim dziedzictwem i dzisiejszymi standardami?



Wczytywanie następnej zawartości