Polski
Gamereactor
artykuły
Destiny 2: The Witch Queen

Destiny 2 Rok 5: Dobry, zły i brzydki

Spoglądamy wstecz na miniony rok Destiny 2, aby porozmawiać o naszych ulubionych i najmniej ulubionych częściach.

HQ

Rok Destiny 2: The Witch Queen dobiega końca. Za około miesiąc Bungie wypuści piąty duży dodatek, Lightfall, w którym klient Destiny 2 przejdzie całą masę zmian, a także kilka nowych dodatków do zawartości - takich jak nowa lokalizacja, typ podklasy, historia i tak dalej - wszystkie będą dostępne. Mając to na uwadze i teraz, gdy historia Sezonu Serafina w większości dobiegła końca, pomyślałem, że to dobry moment, aby spojrzeć wstecz na rok 5 i dobre (złe i brzydkie) cechy, które wniósł do Destiny 2.

HQ

Dobro

Wytwarzanie broni

Obawiano się, że możliwość dosłownego tworzenia wymarzonej broni odbierze trochę istoty natury looter-shootera Destiny 2, ale szczerze mówiąc, wszystko to ujawniło, że grabieże i strzelanie należą już do przeszłości. Dodatkowa kontrola i wartość, jaką dało to broni, sprawiły, że miażdżący charakter tytułu science-fiction był jeszcze bardziej wciągający, a jednocześnie zachował polowanie na "boski rzut", pozwalając tylko niektórym rodzajom broni i zestawom na rzeczywiste wytwarzanie. Trudno myśleć, że poradziliśmy sobie bez tworzenia broni przez tak długi czas.

To jest reklama:

Zachód słońca

Wiemy, dlaczego Bungie musiało wprowadzić zachód słońca (koncepcja usuwania lub wycofywania niektórych lokacji i przedmiotów); Miało to na celu zrobienie miejsca na przyszłe ulepszenia i nowe dodatki. Ale to nie zmieniło faktu, że naprawdę, i naprawdę boli, że tak wiele przedmiotów staje się po prostu bezużytecznych. Niezależnie od tego, czy jest to 75 000 zabitych Pustelników, czy zarobiony Not Forgotten, widok tych przedmiotów w mojej krypcie do dziś sprawia, że ronię łzę. Dlatego z wielką przyjemnością usłyszałem, że zachód słońca nie będzie już miał miejsca w przyszłości, co oznacza, że żadne główne lokacje (tj. niezwiązane z aktywnościami sezonowymi) nie zostaną usunięte w przyszłości, a broń i zbroje nie spotka ten sam ponury los, co te, które były przed nimi.

Vox Obscura, Operacja: Tarcza Serafina i Egzotyczne misje Królowej Czarownic

To jest reklama:

Egzotyczne misje to świetna zabawa. Rok 5 dał nam kilka nowych do zagłębienia, z których każdy nagradzał graczy fantazyjną, często potężną egzotyczną bronią, aby podjąć walkę z wrogami ludzkości. Większość lat Destiny 2 miała te misje, ale Królowa Czarownic / Rok 5 przyniosła więcej takich misji, niż mogliśmy się spodziewać, a najlepsi z tej grupy przybywają, aby uczcić ostatni sezon - Operację: Tarcza Serafina. Chociaż zazwyczaj skupiają się one na niszy, miejmy nadzieję, że Lightfall będzie kontynuował trend zmuszania nas do pracy nad najpotężniejszymi przedmiotami, jakie Bungie może przygotować.

Destiny 2: The Witch Queen

Zły

Tygiel

Bungie robi wiele niesamowitych rzeczy, jeśli chodzi o budowanie świata i narrację, ale Destiny 2 wydaje się pokazywać, że kultowy deweloper po prostu nie może wymyślić, jak zbalansować i stworzyć atrakcyjny tryb wieloosobowy gracz kontra gracz. Tygiel zawsze miał swoich krytyków, ale Rok 5 był bez wątpienia najgorszym rokiem dla gracza Crucible, ponieważ mnóstwo ponurych zmian balansu i po prostu okropnych trybów gry sprawiło, że czasami był prawie nie do zniesienia. Potrzebujesz przykładu? Wystarczy spojrzeć na najnowszy Żelazny Chorągiew i katastrofę oferowanego przez niego trybu o nazwie Forteca. Mówię katastrofa, ale jeśli byłeś graczem Bubble Titan, bez wątpienia świetnie się bawiłeś.

Brak harmonogramów

Może się to wydawać małą i dziwną rzeczą, ale lubię wiedzieć, jakie działania i nowe treści pojawią się w trakcie sezonu. Lubię wiedzieć, w którym tygodniu Żelazna Chorągiew będzie aktywna i kiedy każdy rodzaj Prób Ozyrysa będzie dostępny. Lubię wiedzieć, kiedy Dungeons zostanie wydany i kiedy Grandmaster Nightfalls się otworzy, i lubię mieć te informacje, gdy zaczyna się sezon, a nie tylko poprzez składanie ich w całość poprzez pobieranie informacji z klienta w grze i tego, o czym Bungie luźno wspomina w cotygodniowych postach na blogu. Prosimy o przyniesienie map drogowych.

Brzydki

Zachowanie

Krótka misja, która jest dość prosta do wykonania w pojedynkę, która nagradza spadek wyposażenia Pinnacle i istnieje przez cały sezon, brzmi niesamowicie, prawda? Cóż, to było... przez kilka miesięcy. Zachowanie jest w zasadzie początkową częścią Rajdu Ślubowania Ucznia, a to oznacza, że służy dwóm celom: nauczeniu graczy, jak ukończyć tę część wyzwania gry końcowej, a także jako sposób na zdobycie ciężko zarobionych potężnych łupów. To wszystko jest wspaniałe, gdy patrzysz na to w ten sposób, ale po tym, jak pokonałeś misję po raz 50., tylko po to, aby zdobyć jeden sprzęt, blask dobrze i naprawdę się wyczerpał. Mam nadzieję, że Lightfall nie przeprowadzi nas przez to ponownie.

Zmiany w rywalizacji PvP

Chociaż całym sercem wierzę, że Tygiel był w tym roku katastrofą, ruchy podjęte przez Bungie, aby poradzić sobie z konkurencyjną częścią Tygla, są nieco bardziej mieszane. System rankingowy jest wyraźnym ulepszeniem, a nagrody, które zapewnia, sprawiają, że przejście na tę stronę Destiny 2 jest korzystne - szczególnie dla oddanych graczy PvP. Ale jednocześnie niejasne postępy, wybór trybu gry (Rift, ugh...) i matchmaking, który albo stawia cię przeciwko drużynie, która jest znacznie lepsza od ciebie, albo znacznie gorsza i bardzo rzadko taka, która pasuje do twoich umiejętności, wszystko to sprawia, że ta aktualizacja jest nieco brzydka. Mamy nadzieję, że zespół przyjrzy się temu podczas premiery Lightfall.

Deepsights

W podobnym duchu do mojego poprzedniego punktu; Broń wytwarza skały, ale polowanie na rzuty Deepsight (niezbędne do odblokowania broni, która ma być wykonana w pierwszej kolejności) nie. Przynajmniej nie teraz. Zło konieczne jest zaprzestanie tworzenia broni nadającej się do wytworzenia zbyt łatwej do zdobycia, ale czasami wymaga to sezonów i ogromnych sum zasobów, aby polować, co dla mnie jest prawdziwym problemem. Być może tworzenie Deepsightów faktycznie wymaga częstszych zrzutów lub zmniejszenie całkowitej liczby rzutów Deepsight potrzebnych do odblokowania schematu broni złagodziłoby to. Tak czy inaczej, nie jest to teraz moja ulubiona rzecz w Destiny 2.

Wyróżnienie: Ketchkiller Armour

Myślę, że nie muszę wiele mówić. Wystarczy spojrzeć na ten zestaw. Ew.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości