Polski
Gamereactor
wiadomości
Chorus

Chorus obsługuje teraz ray tracing na PC, PS5 i Xbox Series

Wsparcie Flight Stick jest teraz również dostępne w wersji na PC.

HQ

Firma Fishlabs ogłosiła, że ​​wydała nową aktualizację do swojej gry science-fiction Chorus, która dodaje obsługę śledzenia promieni i ma na celu poprawę efektów wizualnych gry poprzez poprawę sposobu, w jaki odbijają się źródła światła. W informacjach o poprawce zauważono, że ray tracing będzie dostępny w Wersje gry na PC, PlayStation 5 i Xbox Series, a także na konsolach nowej generacji, korzystając z ray tracingu, rozgrywka będzie działać w 30 klatkach na sekundę, ale nadal zachowując dynamiczną rozdzielczość 4K.

W przeciwnym razie, informacje o łatce ujawniły, że wersja Chorus na PS5 będzie teraz zawierać adaptacyjne efekty wyzwalania dla różnych typów broni, wszystko po to, aby „zwiększyć zanurzenie gracza".

Podobnie, innym ważnym ulepszeniem, które pojawiło się w ramach tej aktualizacji, jest włączenie i obsługa drążków sterowniczych (HOTAS, czyli rąk na przepustnicy i drążku) na PC, co oznacza, że ​​gracze mogą teraz używać tego schematu sterowania do pilotowania swojego statku kosmicznego.

Wspomniano również o różnych ulepszeniach balansujących, w tym o niższych obrażeniach od kolizji, mniej karaniu pierwszego bossa i czterokrotnie skuteczniejszych tarczach przeciwko kolizji.

Chorus

Powiązane teksty

0
ChorusScore

Chorus

RECENZJA. Przez Stefan Briesenick

W swojej najnowszej odysei kosmicznej Fishlabs opowiada nam emocjonalną historię tragicznej bohaterki.



Wczytywanie następnej zawartości