LIVE
HQ
logo hd live | MultiVersus
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Polski
      Gamereactor
      recenzje
      Children of the Sun

      Children of the Sun

      René Rother dostarcza dobrze skonstruowane, proste doświadczenie, które naprawdę działa, ale na dłuższą metę może też stać się nieco zbyt monotonne.

      HQ
      HQ

      Nie tak dawno temu w Gamereactor opublikowaliśmy recenzję Pepper Grinder i aby z grubsza podsumować ten tekst (który warto przeczytać osobno), główna sztuczka gry jest dość niezawodnie zabawna, ale ze względu na stosunkowo pojedyncze skupienie, uporczywe skupienie się gry na tej jednej mechanice staje się pewną przeszkodą.

      To prawie to samo, co mogę powiedzieć o Children of the Sun i chociaż ta ekscytująca strzelanka logiczna ma nieco więcej do zaoferowania, zarówno narracyjnie, jak i strukturalnie, to wąskie skupienie się na przybiciu jednej konkretnej pętli określi, czy jest to dla Ciebie.

      No dobrze, więc na czym skupia się ta osobliwość? W Children of the Sun jesteś emocjonalnie okaleczonym byłym członkiem sekty, który został zwabiony obietnicami religijnego wyzwolenia i wiecznego zbawienia przez enigmatycznego, ale przekonującego przywódcę, ale po tym, jak twój osobisty mentor zostaje zraniony, postanawiasz zemścić się na członkach kultu. I tak, masz też supermoce, które pozwalają ci manipulować przedmiotami. Oznacza to, że szczególnie przydajesz się z karabinem snajperskim, ponieważ możesz manipulować pociskiem nawet po bezpośrednim trafieniu, co pozwala szybko umieścić całą grupę członków złego kultu w grobie.

      To jest reklama:
      Children of the Sun

      Co to oznacza mechanicznie? Każda pojedyncza aleja (jest ich 25) składa się z serii wrogów, którymi krążysz (ruch ogranicza się tylko do poruszania się w lewo lub w prawo) i zaznaczasz. Gdy będziesz gotowy, oddajesz pierwszy strzał, a jeśli dotknie celu, możesz wyznaczyć nowy kierunek w zwolnionym tempie. Sposób, w jaki to osiągniesz, polega na tym, że wszyscy wrogowie giną od jednego pocisku. Są tu wyjątki, ponieważ gra pozwala wybrać ptaka jako cel, który pozwala pociskowi wzlecieć w górę i odzyskać orientację, a także możesz celować w zbiornik paliwa zaparkowanego pojazdu. Chodzi o to, że gra stale rozszerza dostępne metody, ale stosunkowo prostym założeniem gry jest to, że musisz rozwiązać zagadkę przed tobą i obliczyć dokładną całkowitą trajektorię pocisku, która spowoduje, że wszyscy członkowie kultu stracą życie.

      Brzmi prosto, a w praktyce tak właśnie jest. Gra jest z pewnością ubrana w mnóstwo makijażu, aby urozmaicić założenie, a stopniowo ewoluująca historia, która opowiada o enigmatycznym przywódcy kultu, jego przerażającej manipulacji członkami i stopniowym uświadamianiu sobie okrucieństw, które dzieją się wokół ciebie, jest skutecznie opowiedziana za pomocą stosunkowo statycznej grafiki. Co więcej, mamy tu surowy, niesłodzony i niemal demake'owy styl graficzny, który dobrze współgra z innymi dokonaniami Devolver. Jest to dokładnie ta sama estetyka lo-fi, która jest obecnie powszechna wśród ulubieńców gier niezależnych, od Buckshot Roulette do Iron Lung i to działa. Połącz to z drapiącą ścieżką dźwiękową, która składa się głównie z pulsujących dźwięków, a otrzymasz całkiem dopracowany pakiet, który atakuje zmysły w dość bezpośredni sposób.

      Niska cena początkowa, proste założenie konstrukcyjne, które pozwala na mechaniczne dziwactwa i dobrze skonstruowana estetyka - czego tu nie lubić? Cóż, podobnie jak w przypadku niektórych gier niezależnych, i tu znowu przydatne jest porównanie Pepper Grinder, istnieje niewielka rozbieżność w ilości różnorodności mechanicznej, liczbie aktywnych systemów i ogólnej długości rozgrywki - co często podsumowuje się jako "tempo". Children of the Sun nie jest do końca długie, a jeśli nie utkniesz w jakimś konkretnym miejscu, możesz je ukończyć w kilka godzin, ale wcześniej kilka razy złapałem się na tym, że tęskniłem za czymś więcej, czymś innym. Może prosty metasystem lub dwa, które pozwoliłyby mi dostosować mój karabin snajperski między misjami? Może wrogowie mogliby mnie wykryć, gdybym był nieostrożny? Nie jestem projektantem gier, ale doświadczenie było dość osobliwe i nie zawsze w dobrym tego słowa znaczeniu.

      To jest reklama:
      Children of the Sun

      Oczywiście, jak zawsze, można to odwrócić i pochwalić dewelopera René Rothera za zaprojektowanie bardzo specyficznej struktury mechanicznej i strukturalnej, a następnie chęć przybicia rozgrywki w jej ramach, zamiast ciągłego jej rozbudowywania. Jest to absolutna prawda, a na potrzeby rankingów z pewnością jest miejsce dla silnej społeczności, która chce ukończyć scenariusze tak szybko i skutecznie, jak to możliwe. Ale dla tych z nas, którzy raz grają w gry, jest to dość proste, nawet jeśli to, co robisz, jest zabawne.

      07 Gamereactor Polska
      7 / 10
      +
      Solidna grafika. Świetna, pulsująca ścieżka dźwiękowa. Dobrze działająca rozgrywka. Wspaniała społeczność dzięki tabelom wyników.
      -
      Może brakować jednego lub dwóch mechanicznych rozszerzeń podczas całkowitego czasu gry. Robi się trochę monotonnie przed napisami końcowymi.
      overall score
      to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

      Powiązane teksty

      0
      Children of the Sun Score

      Children of the Sun

      RECENZJA. Przez Magnus Groth-Andersen

      René Rother dostarcza dobrze skonstruowane, proste doświadczenie, które naprawdę działa, ale na dłuższą metę może też stać się nieco zbyt monotonne.



      Wczytywanie następnej zawartości