Sezon Trzeci Call of Duty: Warzone i Call of Duty: Black Ops Cold War rozpoczął się wraz z wprowadzeniem najbardziej rozbudowanej bezpłatnej zawartości w historii Call of Duty. Sezon Trzeci to wielkie święto Call of Duty: Warzone, które przekroczyło 100 milionów graczy od czasu premiery w zeszłym roku. Darmowe i dostępne dla wszystkich battle royale, znane i lubiane przez fanów, przechodzi swoją największą transformację, cofając się do 1984 roku i Zimnej Wojny.
Nowy Warzone przynosi ogromne zmiany, w tym nowe i przeprojektowane lokacje, nowe opcje rozgrywki i dogłębne optymalizacje na całej mapie, ponieważ prawie każdy budynek, powierzchnia i obiekt zostały zmodyfikowane, aby zapewnić bardziej płynną rozgrywkę. W Black Ops Cold War przez cały Sezon Trzeci gracze będą mieli okazję poznawać nowe mapy i tryby dla wielu graczy, kolejny rozdział Call of Duty Zombie w trybie Outbreak oraz mnóstwo nowego sprzętu do wykorzystania w nadchodzących bitwach. To dopiero początek, bo jeszcze więcej treści, wydarzeń i niespodzianek nadejdzie w tym sezonie i później.
Ogromne święto społeczności Trzeciego Sezonu jest kulminacją tygodni wydarzeń w Warzone, które doprowadziły do fal zombie zalewających Verdansk, ostatecznej detonacji nuklearnej i całkowitej transformacji - a gracze Call of Duty byli obecni na każdym etapie.
Fani wszystkich środowisk ucieleśniają zasadę ducha „Let's Go!", grupując się i grając razem w Call of Duty. Aby uczcić rozpoczęcie Sezonu Trzeciego, wielu super fanów Warzone ze świata hip-hopu, gier i profesjonalnych sportowców, w tym AJ Tracey, Dennis Schroder, Druski, Gunna, Jack Grealish, Jack Harlow, Michelle Viscusi, Mookie Betts, Nadeshot właściciel CDL Team LA Thieves, Rocky No Hands, Saweetie, Swae Lee i Young Thug, spotkało się ze słynnym reżyserem teledysków Gibsonem Hazardem w nowej kampanii pod tytułem „Squad up the World", która emocjonalnie przedstawia zasadę #Let'sGo!, doświadczaną przez wszystkich, grających razem w Call of Duty.